افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بوشهر برگزار شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 229567
مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بوشهر برگزار شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، به مناسبت گرامیداشت روز بوشهر دو دیدار دوستانه بین تیم های گمرک استان بوشهر و تیم های پیشکسوتان ایرانجوان و شاهین بوشهر برگزار شد. عیسی2 پیشکسوت باشگاه شاهین بوشهر و آقا محمد ایروانچی” و “سعید درویشی” از باشگاه ایرانجوان بوشهر تجلیل […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، به مناسبت گرامیداشت روز بوشهر دو دیدار دوستانه بین تیم های گمرک استان بوشهر و تیم های پیشکسوتان ایرانجوان و شاهین بوشهر برگزار شد. عیسی2 پیشکسوت باشگاه شاهین بوشهر و آقا محمد ایروانچی” و “سعید درویشی” از باشگاه ایرانجوان بوشهر تجلیل شد.

در این مراسم ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرکات استان بوشهر به اهمیت تکریم بزرگان و پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: احترام به سفیدی مو و چهره از دیرباز یکی از مهمترین ارزش های فرهنگی و دینی محسوب می شده است. کشور ما می توان تمام شد و تجلیل از پیشکسوتان ورزش قطعا منجر به الگوسازی مناسب در بین جوانان می شود.

علی سلیمانی افزود: همه ما کارمندان و ورزشکاران روزی جایگاه جانبازی و بازنشستگی را به خود اختصاص خواهیم داد به همین دلیل باید شأن سالمندان را حفظ کنیم تا آیندگان نیز عزت و جایگاه ما را حفظ کنند.

وی افزود: مقام شامخ جانبازان و همچنین امتیازات را ارج می نهیم. گرفتن آگاهی و انتقال تجربیات ارزنده آنان قطعا راهگشا و تقویت بنیان فنی و اخلاقی نسل جوان کشورمان خواهد بود.

در پایان ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک استان بوشهر از کلیه عوامل برگزاری این مسابقات به ویژه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و کمیته رفاه و ورزش گمرک استان بوشهر که بهترین ها را ارائه کردند تقدیر و تشکر کرد. شرایط ممکن برای برگزاری این مسابقات

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.