افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

مراسم بزرگداشت شهدای 21 آذر در سعد آباد برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 169066
مراسم بزرگداشت شهدای 21 آذر در سعد آباد برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه سعدآباد سه شنبه شب با تقدیر از کارگران در این مراسم حضور یافت. تعداد کمی این مراسم به نشانه روحیه ظلم ستیزی مردم شهرستان سعد آباد، شهدای 21 دی 1357 سعد آباد نام گرفت و گفت: تقدیم 3 شهید و ده ها جانباز در یک روز قبل از پیروزی […]

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه سعدآباد سه شنبه شب با تقدیر از کارگران در این مراسم حضور یافت. تعداد کمی این مراسم به نشانه روحیه ظلم ستیزی مردم شهرستان سعد آباد، شهدای 21 دی 1357 سعد آباد نام گرفت و گفت: تقدیم 3 شهید و ده ها جانباز در یک روز قبل از پیروزی اسلام گرایان انقلاب در استان بی سابقه بود و این واقعه نشات گرفته از تمدن و فرهنگ مردم این شهر است که این افتخار و دیگر مبارزات دهه های گذشته تحسین برانگیز و شگفت انگیز است. الهام بخش است.

اطاعت مردم سعدآباد از امام (ره) توسط حجت الاسلام شهبازی و احساس تعهد در برابر تجاوزات صدام جنایتکار موجب تقدیم شهدای سعدآباد و روستا شد. آلیوسوفی دوران دفاع مقدس از جمله کارنامه افتخار. آمیز وی یادآور شد: تبیین و استفاده نسل جوان برای تعامل با نظام، اطاعت از رهبران و مبارزه با زورگویان می تواند الگوی بسیار موثری باشد.

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از یاران شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم با بیان ویژگی های ممتاز و منحصر به فرد شهید سلیمانی در عملیات فرامرزی علیه داعش و دیگر عوامل استکبار گفت: اطاعت محض. به رهبری انقلاب، ایمان به خدا، قساوت، مجاهدت، اعتماد به نفس همراه با خودسازی، شجاعت، استفاده از راهبردهای نظامی به ویژه ابتکارات بالقوه و بالفعل فردی، دشمنی با سازش ناپذیری و اشراف کامل بر معادلات متجاوزان. در میدان عمل و در نهایت مبارزه تا انحطاط. آنها داعش هستند و دیگر یارانش بخشی از خصوصیات منحصر به فرد شهید حاج قاسم سلیمانی بودند.

حج ایاد برای من زاده افزود: شهید سلیمانی علیرغم پیشنهادهای آمریکا و فرماندهان نظامی آن در عراق حتی حاضر نشد به درخواست آنها اهمیت بدهد یا در پایین ترین سطح با آنها صحبت کند.

سردار برای من زاده، پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم شاهنشاهی، با گرسنگی و امیال دنیوی مردم طرد شد. فقط آنان راه رهایی از دیکتاتوری و دستیابی به آزادی و حاکمیت دین مبین اسلام را دانستند و در ادامه خاطرنشان کردند: در رژیم گذشته تصمیم بر این بود که دین بهائی در کشور برقرار شود و در نهایت ایران به عنوان پایتخت شناخته شود. از بهائیان جهان

    مراسم گرامیداشت شهدای 21 آذر در سعد آباد برگزار شد

وی در ادامه به بیان ضعف علم و ورزش در بین دختران و بانوان در رژیم گذشته پرداخت و گفت: آن روزها هیچ دختری در کشور حق حضور در مسابقات جهانی را نداشت و در ایران هیچ خانمی به عنوان پزشک وجود نداشت. . اما با پیروزی انقلاب کرامت اسلامی زن به هویت واقعی اشاره دارد و در حال حاضر مردم شاهد حضور پررنگ زنان در رویدادهای علمی و ورزشی هستند به گونه ای که پزشکان زن و سرآمدی زنان در همه عرصه ها با حفظ کرامت زنانگی خود قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست.

    مراسم گرامیداشت شهدای 21 آذر در سعد آباد برگزار شد

در ادامه این بزرگداشت، اجرای سرود جمعی توسط نوجوانان، مداحی و سپس مراسم تجلیل با اهدای لوح سپاس به خانواده های شهدای 21 دی 57، سعد آباد و سایر شهدای دوران به پایان رسید. دفاع مقدس .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.