افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

مراسم استقبال و تجلیل از قهرمان تیم هاکی ایران در آسیا برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 279017
مراسم استقبال و تجلیل از قهرمان تیم هاکی ایران در آسیا برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر امیر هادی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم استقبال و تقدیر از این ورزشکار. مقاماور تیم ملی هاکی داخل سالن ایران در آسیا تجلیل از ورزشکاران را اقدامی ارزشمند دانست و تصریح کرد: همه توانمندی ها در راستای حمایت از ورزشکاران است. مقاماور استان مرکزی استفاده می شود. فرماندار اراک گفت: اداره کل […]

به گزارش خبرنگار مهر امیر هادی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم استقبال و تقدیر از این ورزشکار. مقاماور تیم ملی هاکی داخل سالن ایران در آسیا تجلیل از ورزشکاران را اقدامی ارزشمند دانست و تصریح کرد: همه توانمندی ها در راستای حمایت از ورزشکاران است. مقاماور استان مرکزی استفاده می شود.

فرماندار اراک گفت: اداره کل ورزش و جوانان برای ورزشکاران رتبه برتر کشوری تعاونی اسکان ایجاد کند و زمین آن از سوی فرمانداری اراک تامین می شود.

اهتزاز پرچم ایران مایه مباهات استان مرکزی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی مایه مباهات این استان است.

مسعود پیرایش افزود: این افتخار گواه این است که با تکیه بر جوانان مستعد می توان به بهترین و بالاترین درجات قهرمانی دست یافت.

وی گفت: حوزه ورزش یکی از بخش هایی است که می تواند در کنار ورزش قهرمانی آموزه های قهرمانی، اخلاقی و معنوی را به جوانان و نوجوانان ارائه کند.

نیاز به استعدادیابی در هاکی مردانه و زنانه

رئیس کمیته هاکی استان مرکزی همچنین به نقش خانواده در تجلیل از ورزشکاران اشاره کرد و گفت: تجلیل از این ورزشکار نشان می دهد که استان مرکزی از پتانسیل خوبی در ورزش و هاکی در رده های بانوان و آقایان و اقشار مختلف برخوردار است. سنین

علیرضا شهرجردی وی افزود: امید است با حمایت فدراسیون و مسئولین شهرستان بتوانیم هر سال شاهد مدال آوری باشیم. آوردن سایر قهرمانان استان باشید.

وی بیان کرد: امید است با انجام استعدادیابی در بخش بانوان و آقایان علاوه بر ملی پوشان فعلی هاکی استان بتوانیم نقش پررنگ تری در هاکی کشور و بین المللی ایفا کنیم. .

شهرت و محبوبیت مسئول ورزشکاران است.

رئیس سازمان ورزش بسیج استان مرکزی نیز در این مراسم مدال آوران قهرمانان را موجب شادی ملت دانست و افزود: شهرت و محبوبیت ورزشکاران. مسئول و بسیاری از همکلاسی ها این کلاس را تماشا می کنند و امیدوارم الگوی خوبی برای جوانان باشند.

حسین غلامحسینی با ابراز امیدواری از درخشش این ورزشکار در عرصه بین المللی گفت: امیدواریم او حامل ارزش ها و فضایل یک مسلمان در عرصه بین المللی باشد و سربلند باشد.

امیرمهدی میرزاخانی لژیونر اراکی و عضو تیم هاکی داخل سالن ایران در بازی های آسیایی قزاقستان و جهان در این آیین حضور داشت که با به ثمر رساندن 24 گل عنوان برترین گلزن و بهترین بازیکن مسابقات را از آن خود کرد. مفتخر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.