افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

مدیران استقلال نمی توانند به «قصار» بروند/ «جعل» سند توطئه بود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 163427
مدیران استقلال نمی توانند به «قصار» بروند/ «جعل» سند توطئه بود – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی خوب شاگردان نکونام مقابل تیم گل گهر سیرجان گفت: بعد از دربی گفتم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت. 3 بازی بعدی آنها و شرایط فعلی تیم حاکم اصلا بد نیست. شاگردان نکونام نیز بازی بسیار خوبی مقابل گل گهر […]

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی خوب شاگردان نکونام مقابل تیم گل گهر سیرجان گفت: بعد از دربی گفتم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت. 3 بازی بعدی آنها و شرایط فعلی تیم حاکم اصلا بد نیست. شاگردان نکونام نیز بازی بسیار خوبی مقابل گل گهر به نمایش گذاشتند. گل گهر هم تیمی خوبی است و با توجه به بازی هایی که انجام دادند مشخص بود که استقلال را به خوبی آنالیز کرده اند اما می دیدید که استقلال چگونه بازی کرد. اگرچه بازی سختی بود، اما آبی ها شایسته پیروزی بودند.

استقلال بازیکن خلاقی در خط هافبک ندارد

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران درباره کمبود بازیکنان خلاق در خط هافبک آبی ها گفت: استقلال در حال حاضر کمبودهایی دارد که باید برطرف شود. در برخی از نشریات نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود.

وی با اشاره به عملکرد دو بازیکن استقلال ادامه داد: مهدی پور و رضاوند که در خط هافبک هستند و به عنوان بازیساز بازی هایشان شبیه به هم است و نتوانستند کار خلاقانه ای انجام دهند. به نظر من بازیکنان استقلال تا اینجای کار عالی بوده اند و با وجود دستان خالی جواد نکونام خیلی خوب کار کردند. وقتی به تیم قدرتمندی مثل سپاهان نگاه می کنیم، می بینیم که استقلال با این بازیکنان کار بزرگی انجام داده است.

جواد از استقلال دفاع کرد

نوری مدعی دفاع نکونام از استقلال شد و گفت: همه می دانند که استقلال از ابتدای فصل مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و جواد نکونام هم از استقلال دفاع کرد. او با تمام مشکلات و مشکلاتی که داشت، تیم را به خوبی جمع کرد و نتایجی که تا به امروز کسب کرده قابل قبول بوده است. خیلی ها دوست ندارند نکونام نتیجه بگیرد، از بیرون خوب هستند، اما در داخل دوست ندارند جواد نتیجه خوبی بگیرد.

مدیران باشگاه در نیم فصل دوم نمی توانند کاخ را ترک کنند

پیشکسوت فوتبال استقلال تهران درباره درخواست نکونام برای جذب 5 بازیکن در نیم فصل گفت: جواد نکونام در نیم فصل کار بزرگی انجام داد و در نیم فصل دوم مربیان باشگاه هستند. که باید به خواسته های نکونام عمل کند. اگر این اتفاق نیفتد، سران باشگاه می دانند که در کنار میلیون ها هوادار هستند. آنها این بار نمی توانند کاخ را ترک کنند و تیم نکونام را در نیم فصل دوم تقویت نکنند. باشگاه موظف است به خواسته های نکونام به خصوص 5 بازیکن مد نظر او جامه عمل بپوشاند تا با خیال راحت در نیم فصل دوم برای قهرمانی قدم بزند.

مدیران استقلال نمی توانند بروند

جعل سند در کمتر از 10 روز طراحی شد

وی در پایان با اشاره به اتهام جعل به مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: تیم فوتبال استقلال در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد. این موضوع باعث ناراحتی عده ای شده که نمی خواهند آبی ها تنها باشند. عنوان جعلی توسط مدیرعامل باشگاهش در کمتر از 10 روز طراحی شد. همه این اتفاقاتی که افتاده توطئه علیه استقلال است و می خواهند این تیم را کنار بگذارند اما خیال باطلی است چون از بازیکنان جواد نکنام و استقلال عقب هستیم و به خدا امیدواریم که قهرمان شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.