افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

مدیران استقلال منافع خود را مقدم بر منافع هواداران می دانند

  • کد خبر : 376990
مدیران استقلال منافع خود را مقدم بر منافع هواداران می دانند

پیشکسوت استقلال از عملکرد مدیریت این تیم انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، استقلال چهارشنبه شب در هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا هواداران این تیم نسبت به جواد نکونام موضع منفی بگیرند. ستار همدانی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی عملکرد استقلال در دربی […]

پیشکسوت استقلال از عملکرد مدیریت این تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، استقلال چهارشنبه شب در هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا هواداران این تیم نسبت به جواد نکونام موضع منفی بگیرند.

ستار همدانی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی عملکرد استقلال در دربی اظهار کرد: این بازی نمادی از فوتبال کشور محسوب می شود و با توجه به توانایی و بازیکنان برجسته تیم دوم، انتظار می رفت بازی چرخشی شود. بهتر از این بود، اما در هر صورت این اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه استقلال در دربی برنامه ریزی نشده بود، گفت: استقلالی ها با توجه به مشکلاتی که اخیرا داشتند اعتماد به نفس نداشتند و مشخص بود که خیال این تیم راحت نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: با این حال پرسپولیس به دلیل آرامش می توانست بهتر بازی کند و اگر استقلال شرایط بهتری داشت به راحتی می توانست برنده بازی باشد.

وی ضمن انتقاد از مدیریت استقلال گفت: انتظار داشتیم مدیریتی که آمد تصمیمات درست و جدی بگیرد و مشکلات مدیریتی که بیش از یک دهه گریبان گیر استقلال شده را برطرف کند.

همدانی گفت: متاسفانه مدیریت استقلال متوجه نشده این تیم یک سرمایه ملی است و نمی توان رکورد عالی استقلال را انکار کرد. تصمیمات مدیریتی بر زندگی روزمره و سلامت هواداران تاثیر می گذارد اما در این مدت مدیران نشان دادند که منافع خود را به هواداران ترجیح می دهند.

پیشکسوت استقلال گفت: در مجموع انتظار داشتیم استقلال فصل را با آرامش آغاز کند اما او خیلی زود روی نیمکت آمد و همین موضوع مشکلات را چند برابر کرد. شرایطی ایجاد شده که برای مدیران آینده سخت خواهد بود و امیدوارم با یک تصمیم خوب بالاخره آب به ایوب بازگردد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.