افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

مخالفت باشگاه استقلال با رفتن جواد نکونام!

  • کد خبر : 376854
مخالفت باشگاه استقلال با رفتن جواد نکونام!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه های باشگاه استقلال نوشتند: به اطلاع هواداران محترم و رسانه های محترم می رساند به دلیل استعفای سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال جناب آقای جواد نکونام در تاریخ 14 مهر 1303 از مربیگری در سرپرستی تیم فوتبال بزرگسالان. پس از جلسه هیات مدیره و بررسی های لازم اعضای تیم، مدیران […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه های باشگاه استقلال نوشتند: به اطلاع هواداران محترم و رسانه های محترم می رساند به دلیل استعفای سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال جناب آقای جواد نکونام در تاریخ 14 مهر 1303 از مربیگری در سرپرستی تیم فوتبال بزرگسالان. پس از جلسه هیات مدیره و بررسی های لازم اعضای تیم، مدیران استقلال به این نتیجه رسیدند که با توجه به زمان باقی مانده به دیدار مقابل السد قطر در لیگ برتر آسیا و حساسیت موجود، مربی و اعضای کادر فنی کما باید آنچه را که در قرارداد حرفه ای با باشگاه استقلال در نظر گرفته شده با انگیزه رعایت کنند و قدرت به کار خود ادامه دهد.

بدون شک این دیدار برای استقلال و هوادارانش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، بنابراین رفتن سرمربی در این مقطع به نفع تیم و باشگاه نیست. مدیریت استقلال در این خصوص بررسی های لازم و دقیق تری را انجام خواهد داد. استعفای آقای نکونام تا پایان بازی با السد. باید تصمیمات لازم گرفته شود.

همچنین به اطلاع هواداران محترم می رساند با توجه به زمان اندک باقی مانده تا پرواز کاروان استقلال به قطر، امکان پذیرش استعفای سرمربی وجود ندارد و انتخاب سرمربی امری بسیار سخت و طاقت فرسا است. زمان. لذا انتظار می رود هواداران محترم با شناخت صحیح از شرایط موجود همچنان مانند همیشه در کنار باشگاه باشند تا اتفاقات مورد نظر در آرامش کامل برای باشگاه استقلال رقم بخورد.

این تصمیم با هدف حفظ تمرکز تیم و کسب بهترین نتیجه ممکن در دیدار بعدی گرفته شد. هیئت مدیره باشگاه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های جناب آقای نکونام، پس از اتمام این مسابقه و در زمان مناسب تصمیم نهایی در خصوص استعفای ایشان را اعلام خواهد کرد.

از تمامی هواداران عزیز و پرشور استقلال تقاضا داریم با حمایت بی دریغ از تیم، بازیکنان و کادر فنی ما را در این راه یاری نمایند.

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.