افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

محمدرضا مهدوی: به فکر نیمکت خالی تیم باشید/ زمان خوبی برای نابودی نعمتی و کنعانی نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 162432
محمدرضا مهدوی: به فکر نیمکت خالی تیم باشید/ زمان خوبی برای نابودی نعمتی و کنعانی نیست – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: زمان مناسبی برای حمله به پرسپولیسی ها نیست چرا که این تیم به اندازه کافی مهره کم دارد. محمدرضا مهدوی پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل شمس آذر قزوین گفت: این پیروزی جز با اراده همه بازیکنان تیم برای پرسپولیس به دست نیامد. واقعا باعث خوشحالی من […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: زمان مناسبی برای حمله به پرسپولیسی ها نیست چرا که این تیم به اندازه کافی مهره کم دارد.

محمدرضا مهدوی پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل شمس آذر قزوین گفت: این پیروزی جز با اراده همه بازیکنان تیم برای پرسپولیس به دست نیامد. واقعا باعث خوشحالی من است که بعد از مدت ها دیدم پرسپولیس همین همکاری و اتحاد را بین بازیکنانش برقرار کرده و تک تک آنها با احساس مسئولیت نسبت به کل تیم و تیم در زمین می دوند و می جنگند. طرفداران

وی افزود: نباید ارزش‌های تیم شمس آذر قزوین را نادیده بگیریم زیرا آنها واقعا تلاش کردند یا بهتر است بگوییم برای باخت نیامدند، بلکه حتی به فکر شکست پرسپولیس بودند. وقتی تیم هایی از این دست را می بینم که تازه وارد لیگ برتر شده اند و با این رشادت ها مقابل تیم های بزرگی مثل پرسپولیس قرار می گیرند، خوشحال می شوم که فوتبال همچنان در رده های پایین قوی است.

بازیکن پارسال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم مقابل شمس آذر قزوین بیان کرد: پرسپولیس در زمان مناسب گل زد اما متاسفانه در ابتدای نیمه دوم نتوانست آنطور که باید و شاید به تنهایی شرایط را حفظ کند. در نیمه اول تحت تاثیر احساسات و انگیزه بازیکنان قزوینی قرار گرفتیم و پرسپولیسی‌ها هر کاری از دستشان بر می‌آمد انجام دادند اما بازی در میانه زمین گیر کرد. انصافاً در دقایق بازی تیم رقیب پرسپولیس را آزار داد.

مهدوی ادامه داد: گل دفاع گرجی پرسپولیس به موقع به ثمر رسید و این تیم می توانست در نیمه دوم شرایط بهتری داشته باشد اما بازی فوق العاده هوشمندانه و پاس دادن پشت خط دفاعی تیم شمس آذر باعث شد تا آنها را به پنالتی برسانیم. حریف به دلیل سهل انگاری و دروازه پرسپولیس باز بود. البته باید به بیرانوند بابت عملکرد خوبش تبریک گفت. پنالتی را مهار کرد اما در ریباند شرایط به گونه ای شد که دروازه پرسپولیس باز شد.

وی در رابطه با اخراج علی نعمتی از زمین و غیبت کنعانی و اتفاقات منتهی به بازی توضیح داد: متاسفانه یک روز قبل از بازی و مسابقه شاهد اتفاقات مربوط به این دو بازیکن بودیم. ، که نبودند من فکر می کنم چیز خوبی نیست. قطعا هیچ کدام از پرسپولیسی ها برای این تیم کم کاری نمی کنند و اگر مشکلات یا اشتباهاتی در رابطه با اتفاقات بازی وجود دارد، همه به خاطر فوتبال و شرایط سخت آن است.

مهدوی تاکید کرد: اگر علی نعمتی در یکی دو مسابقه دو حادثه متوالی داشته باشد نباید این بازیکن را تا این حد تخریب کنیم. علی نعمتی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر است. اگر پرسپولیس جزو تیم هایی است که کمترین گل را به ثمر رسانده است، یکی از دلایل آن حضور این بازیکن در خط دفاعی تیم پرسپولیس است. اتفاقا همین بچه ها می توانند در دو بازی باقی مانده اخیر به تیم کمک کنند تا پرسپولیس نیم فصل را قوی تر و با نتیجه خوب به پایان برساند.

و افزود: این سؤال در مورد کنعان نیز صدق می کند. این بازیکن نباید تحت تأثیر کلمات زودگذر و ناراحت کننده قرار گیرد. کنعانی یکی از بازیکنان باتجربه تیم پرسپولیس است که در هر شرایطی در بازی های سخت و سنگین برای این تیم مفید است. فراموش نکنیم او یکی از مدافعان گلزن پرسپولیس است که از این بازی و دور دوم قطعا می تواند دست یحیی گل محمدی را در بسیاری از دیدارهای مهم بگیرد. بنابراین حمله به این دو بازیکن و از بین بردن آنها چیزی جز ضرر برای تیم ما ندارد.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: این روزها که پرسپولیس در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه است و چند بازیکن مصدوم دارد نباید به این راحتی بازیکنان خوبی را که برای پرسپولیس زحمت می کشند زیر فشار بی مورد قرار دهیم. من می دانم که طرفداران از یک سری اتفاقات ناراحت هستند، اما آنها نباید در حال حاضر تصمیم بگیرند. دیدیم پرسپولیس حتی با 10 بازیکن و بدون نما آنقدر اتحاد و هماهنگی بالایی داشت که توانست حریف خود را شکست دهد. این به دلیل نارضایتی این تیم از نعمتی بود. بنابراین قبل از هر اقدامی باید به فکر پرسپولیس و کل تیم باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)