افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

مجوز ساخت 6 شهرک صنعتی بخش خصوصی صادر شد

  • کد خبر : 322890
مجوز ساخت 6 شهرک صنعتی بخش خصوصی صادر شد

فرشاد مقیمی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: نوسازی و بازسازی صنایع در زیرساخت‌ها و تجهیزات صنعتی درون بنگاه‌های صنعتی یکی از محورهای اصلی وزارت حراست است که به‌طور ویژه دنبال می‌شود. سازمان صنایع کوچک . مقیمی با بیان اینکه نوسازی را از بعد نرم افزاری و سخت افزاری دنبال می کنیم، […]

فرشاد مقیمی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: نوسازی و بازسازی صنایع در زیرساخت‌ها و تجهیزات صنعتی درون بنگاه‌های صنعتی یکی از محورهای اصلی وزارت حراست است که به‌طور ویژه دنبال می‌شود. سازمان صنایع کوچک .

مقیمی با بیان اینکه نوسازی را از بعد نرم افزاری و سخت افزاری دنبال می کنیم، گفت: همه بنگاه های صنعتی نیازمند نوسازی هستند و در برخی موارد مشکلات آنها با بازسازی حل می شود، یعنی بخشی از نوسازی شامل بازسازی بنگاه های صنعتی می شود. زیرساخت های صنعتی به طور طبیعی یکی از ملزومات تولید در بنگاه های صنعتی به ویژه در داخل شهر های صنعتی است، بنابراین باید به آن توجه شود، زیرا در صورت آسیب دیدن هر یک از این زیرساخت ها، قطعا آسیب های جدی به بسیاری از واحدهای صنعتی داخل شهر وارد می شود. . وارد کنید

مقیمی گفت: طبق قانون وقتی شهرک های صنعتی از نظر زیرساختی به حد معینی می رسند به شرکت های خدماتی واگذار می شوند و همین شرکت ها مدیریت شهرک را بر عهده می گیرند و هزینه هایی را در قالب هزینه های نگهداری دریافت می کنند. واحدهای صنعتی در واقع بخشی از این نیازهای نوسازی و بازسازی از این طریق پوشش داده می شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران افزود: البته به دلیل نیاز به منابع جدید برای نگهداری، نوسازی و حتی بازسازی زیرساخت‌ها و بعضاً هزینه‌های بالا، ارائه این خدمات در حد مطلوب نیست. توانمندی های این شرکت ها مالیات‌های پرداختی واحدهای صنعتی در این شهرک‌های صنعتی باید طی مکانیزمی به این شهرها برگردانده شود تا بتوانیم این زیرساخت‌ها را به روز نگه داریم.

قائم مقام وزیر صامت افزود: علاوه بر این باید خدمات جدیدی به شهرک های صنعتی ارائه می شد که در زمان انعقاد قرارداد جزو تعهدات اولیه ما نبود، اما اکنون این خدمات توسط خود واحدهای صنعتی ارائه می شود که نیازمند یک سرمایه گذاری زیاد

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این موضوع را در قانون بودجه امسال به عنوان یکی از مطالبات اصلی واحدهای صنعتی مستقر در محدوده شهرک صنعتی در نظر بگیریم تا به نتیجه خوبی برسیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران ادامه داد: علاوه بر این ها شهرهای غیردولتی هم داریم و اولویت ما این است که تامین و ایجاد زیرساخت های صنعتی در این حوزه را به بخش خصوصی واگذار کنیم. مردم

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 6 جواز تاسیس برای سکونتگاه های غیردولتی به بخش خصوصی صادر کرده ایم که تعداد زیادی از آنها هم اکنون (در سراسر کشور) متقاضی جواز تاسیس هستند و در حال حاضر نیز هستیم. ساختن پایه های این کار.»

به گفته مقیمی، استقبال خوبی از ایجاد شهرک های صنعتی غیردولتی صورت گرفته است تا با ایجاد این زیرساخت های صنعتی، مسیر «جهش تولیدی با مشارکت مردمی» محقق شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.