افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

ما دور هم جمع شده ایم تا مردم را خوشحال کنیم.

  • کد خبر : 196070
ما دور هم جمع شده ایم تا مردم را خوشحال کنیم.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شجاع خلیل زاده در حاشیه تمرین تیم فوتبال ایران درباره دیدار با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: پیروزی مقابل ژاپن را به مردم ایران تبریک می گویم. بازی سختی بود چون همه می دانستیم این مسابقه چقدر مهم و سخت است. خدا را […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شجاع خلیل زاده در حاشیه تمرین تیم فوتبال ایران درباره دیدار با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: پیروزی مقابل ژاپن را به مردم ایران تبریک می گویم. بازی سختی بود چون همه می دانستیم این مسابقه چقدر مهم و سخت است. خدا را شکر توانستیم با یک بازی منطقی به نتیجه خوبی برسیم و مردم را خوشحال کنیم. در مورد بازی بعدی مان هم باید بگویم که فکر می کنم سخت تر از بازی ژاپن باشد. همه بازیکنان تلاش و تمرکز کردند و امیدوارم به فضل الهی و با دعای 85 میلیون نفر با پیروزی از زمین خارج شویم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: از هواداران قطری تشکر می کنم که تا اینجای کار فضای بسیار خوبی را برای ما ایجاد کردند. امیدوارم در بازی بعدی با وجود اینکه مقابل تیم میزبان بازی می کنیم همین جو برای ما حاکم باشد. بدون شک بازی بسیار سختی خواهد بود و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. همه بازیکنان قلب یکسانی دارند تا بتوانند با یک نتیجه خوب مردم را خوشحال کنند.

خلیل زاده با توجه به اینکه تیم ملی در سال های اخیر تا این حد به قهرمانی در آسیا نزدیک نشده است، تصریح کرد که آیا این موضوع باعث افتخار بازیکنان می شود یا خیر؟ آنها ملاقات کردند و ما گفتیم بازی برای ما مهم نیست. مقابل ژاپن یا قطر یا هر تیم دیگری و ما با این هدف متحد هستیم. حتی اگر در فینال با ژاپن بازی کنیم، برایمان مهم نیست. برای ما خوشحال کردن مردم در این شرایط سخت مهم است. امیدوارم قطر را شکست دهیم و گام بلندی برای قهرمانی برداریم.

وی افزود: هیچ کدام از بازیکنان افتخار نمی کنند، زیرا همه بازیکنان تجربه دارند. آنها در جام جهانی بازی کرده اند و چندین بار در جام ملت ها شرکت کرده اند. بازیکنی در تیم ملی نداریم که به پیروزی افتخار کند. بازی با ژاپن به خاطره ما اضافه شده و از این به بعد به بازی با قطر فکر می کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: در آخرین دیدارمان مقابل قطر در یک تورنمنت چهار تیمی توانستیم حریف را شکست دهیم اما آن بازی اصلا قابل مقایسه با این بازی نیست. این بار قرار است در مقابل تماشاگران و در خانه خودتان بازی کنیم. از مردم می خواهم برای ما دعا کنند تا بتوانیم در این شرایط لحظه ای خوشحالشان کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.