افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

ما بهترین تلفن های همراه تا 7 میلیون / بازار را در کف دست شما قرار می دهیم

  • کد خبر : 315559
ما بهترین تلفن های همراه تا 7 میلیون / بازار را در کف دست شما قرار می دهیم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما در طول روز کاربردهای مختلفی از گوشی داریم و این وسیله الکترونیکی کوچک جزء جدانشدنی زندگی ما شده است و به همین دلیل برای بسیاری از مردم از یک دوست صمیمی تر به حساب می آید و به نوعی confidant of the Secrets […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما در طول روز کاربردهای مختلفی از گوشی داریم و این وسیله الکترونیکی کوچک جزء جدانشدنی زندگی ما شده است و به همین دلیل برای بسیاری از مردم از یک دوست صمیمی تر به حساب می آید و به نوعی confidant of the Secrets بله، اما هرکسی این دستگاه را بر اساس نیاز خود انتخاب می کند، مثلا یک نفر یک گوشی خوب برای بازی می خواهد، در این صورت باید یک گوشی با پردازنده خوب بخرد که بتواند برنامه های سنگینی مانند Play را اجرا کند. گرافیک بالا یا کسی دوست دارد عکس و فیلم زیبا ثبت کند، در این صورت باید سراغ گوشی هایی با دوربین خوب و … بروید.

در پایان، مشکل این است که در بازار امروز هیچکس دستش خالی نیست و شما می توانید با انتظاراتی که از یک گوشی دارید، چه از نظر بودجه و چه از نظر کیفیت، بهترین آن را تهیه کنید. مهم نیست زیرا شرکت های سازنده برای تولید گوشی های مقرون به صرفه با کیفیت بالا با یکدیگر رقابت می کنند تا کاربران بیشتری را جذب کنند که به نفع خریداران خواهد بود. البته شما باید در بازار متنوع امروزی نیز جستجوگر باشید و با مشخصات گوشی های سازگار با استانداردهای خود آشنا باشید، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم بهترین گوشی های تا 7 را به شما معرفی کنیم. میلیون دلار برای کمک به بهبود اطلاعات خود، پس با ما همراه باشید.

موتورولا موتو جی 14 نسخه 8/256 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

به سراغ اولین محصولی می رویم که در این مقاله به شما معرفی می کنیم، موتورولا موتو جی 14 است که دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و کیفیت تصویر خوب است. یکی از مزیت های این گوشی وزن کم آن است که تنها 177 گرم وزن دارد، بنابراین محصولی سبک و راحت به حساب می آید و هنگام کار طولانی مدت با آن دست شما خسته نمی شود و می توانید آن را نیز حمل کنید. به آسانی. آن را در جیب خود بگذارید.

در مورد پردازنده نیز از تراشه 12 نانومتری Unisoc Tiger T616 استفاده شده است که قدرت خوبی دارد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. در کل کیفیت در طول روز خوب است. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت دارد و عمر باتری خوبی دارد.

بهترین گوشی های تا 7 میلیون.

Poco C65 نسخه 8/256 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

به عنوان دومین محصولی که در این مقاله تقدیم شما می کنیم به سراغ گوشی ای از برند چینی شیائومی می رویم که صفحه نمایش 6.74 اینچی و وضوح HD+ دارد و نرخ رفرش تصویر 90 هرتز و حداکثر آن است. روشنایی به 600 نیت می رسد، بنابراین کار با آن در نور خورشید چندان دشوار نخواهد بود.

برای این پردازنده از تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G85 استفاده شده که سرعت پردازش خوبی دارد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که در مجموع کیفیت فیلم و عکس خوبی دارد. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

بهترین گوشی های تا 7 میلیون.

گلکسی A15 نسخه 4/128 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

در هر صورت نوبت به محصولی از شرکت کره ای سامسونگ می رسد که دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی است که از نوع سوپر AMOLED است و این فوق العاده است. همچنین قدرت رفرش تصویر در این پنل برابر با 90 هرتز بر ثانیه است که کمترین میزان تاخیر را در آن نشان می دهد. حداکثر روشنایی این محصول در زیر نور خورشید 800 نیت می باشد که کار با آن در زیر نور خورشید دشوار نیست.

در مورد پردازنده، از تراشه 6 نانومتری مدیاتک هلیو G99 استفاده شده است که سرعت پردازش خوبی را فراهم می کند. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است که در کنار هم عکس ها و فیلم های باکیفیتی را ثبت می کنند. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

بهترین گوشی های تا 7 میلیون.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.