افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

لیلا بوشهری افشاگر پشت پرده سینما را می شناسید؟ + بیوگرافی و عکس های شخصی.

  • کد خبر : 377846
لیلا بوشهری افشاگر پشت پرده سینما را می شناسید؟ + بیوگرافی و عکس های شخصی.

لیلا بوشهری متولد 21 مرداد 1354 در تهران بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس طراحی گرافیک است. او اصالتاً آبادانی است. او فعالیت خود را در تئاتر از سال ۱۳۷۷ در سن ۱۶ سالگی با نمایشی به نام عروس دریا آغاز کرد سپس در سال ۱۳۷۳ پس از تست بازیگری برای فیلم جهنم سبز وارد […]

لیلا بوشهری متولد 21 مرداد 1354 در تهران بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس طراحی گرافیک است. او اصالتاً آبادانی است.

او فعالیت خود را در تئاتر از سال ۱۳۷۷ در سن ۱۶ سالگی با نمایشی به نام عروس دریا آغاز کرد سپس در سال ۱۳۷۳ پس از تست بازیگری برای فیلم جهنم سبز وارد سینما شد.

لیلا بوشهری

در سال ۱۳۷۸ با سریال شب چراغ به کارگردانی امیر قویدل که او را معلم خود می نامد به تلویزیون آمد. در سال 1380 خانم لیلا بوشهری نیز در فیلم «کویر مرگ» به عنوان گریمور ظاهر شد.

این بازیگر کم کار که مدت ها درگیر مشکلات شخصی و خانوادگی بود، اولین تجربه کارگردانی تئاتر را با نمایش خرس پاندا در سال ۱۳۹۳ تجربه کرد.

لیلا بوشهری

ازدواج تا طلاق

لیلا بوشهری سال ها پیش با فردی به نام علیزاده ازدواج کرده بود، او آمادگی پاسخگویی به مجرد یا متاهل بودنش را ندارد و به نظر می رسد طلاق گرفته است. خبرگزاری ها عکسی از او و سارا علیپور بازیگر زن را با عنوان دختر و مادر منتشر کرده اند که صحت ندارد و این دو همبازی و دوست هستند.

لیلا بوشهری

افشاگری علیه بازیگران مطلقه

اولین افشاگری خانم بوشهری تفاوت پیشنهادهای کاری برای بازیگران مجرد و متاهل بود. او ادعا می کند که بازیگران زن متاهل پیشنهادات بسیار کمی دارند. او می گوید بازیگران زن بعد از طلاق بسیار پرکار می شوند!

لیلا بوشهری

او در جدیدترین افشاگری خود مدعی شده است زمانی که بازیگر نقش اول سریال پدر قبل از ضبط برنامه از برنامه خارج شد، یکی از بازیگران سریال به نام ریحانه پارسا را ​​که در کافه کار می کرد را برای اجرا معرفی کرد. در این سریال می گوید این خانم استعداد چندانی ندارد و پدر کارگردان شده است.

لیلا بوشهری

بارها به من پیشنهاد نقش داده اند و وقتی به دفتر فیلم می روم به من می گویند چقدر پول داری…! امروزه شما می توانید بدون حتی کمی تجربه نقش اصلی را در تامین پول داشته باشید.

لیلا بوشهری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.