افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

لوپز: فوتبال ازبکستان با گذشته بسیار متفاوت شده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 193475
لوپز: فوتبال ازبکستان با گذشته بسیار متفاوت شده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، «مارکز لوپز» سرمربی تیم ملی قطر به همراه «سعد الشیب» بازیکن این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آسیایی حاضر شد. جام ملت ها. سرمربی تیم ملی قطر درباره این دیدار گفت: شرایط بسیار خوبی داریم. برای ما مهم است […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، «مارکز لوپز» سرمربی تیم ملی قطر به همراه «سعد الشیب» بازیکن این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آسیایی حاضر شد. جام ملت ها.

سرمربی تیم ملی قطر درباره این دیدار گفت: شرایط بسیار خوبی داریم. برای ما مهم است که در این بازی سخت پیروز شویم و بتوانیم عملکرد خود را حفظ کنیم.

لوپز در پاسخ به شناخت ارونوف و بولتابایف دو بازیکن تیم ملی ازبکستان که در الوکره حضور داشتند، اظهار کرد: در مسابقات آسیایی با این بازیکنان آشنا شدم. آنها کیفیت بسیار خوبی دارند، اما ما برای هر رویداد باورنکردنی آماده هستیم.

وی با اشاره به میزان اطلاعاتی که کادرفنی تیم ملی قطر از شرایط فنی ازبکستان دارد، خاطرنشان کرد: آخرین بازی را در سال های 2017 و 2018 مقابل ازبکستان انجام دادیم که مدت ها بود آنها را ندیده بودیم. فوتبال ازبکستان نیز تفاوت زیادی با آن سال ها داشته است. حالا نمی توانم در مورد نقاط قوت و ضعف حریف صحبت کنم، فقط می توانم بگویم شناخت کافی از این تیم داریم.

لوپز درباره فشار قهرمانی به قطر با توجه به اینکه در دوره قبل به این عنوان رسیده بود، گفت: ما فقط انرژی مثبت دریافت می کنیم، از همه حمایت ها سپاسگزاریم که باعث می شود جو ورزشگاه ها کاملا به نفع ما باشد. “

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر با اشاره به شناخت خود از فوتبال قطر خاطرنشان کرد: من بازیکنانم را به خوبی می شناسم، 6 سال است که با آنها ارتباط مستقیم داریم و شرایط آنها را می دانیم. من به بازیکنانم ایمان دارم و می دانم که آنها بهترین هستند.

لوپز با تاکید بر عملکرد هموطنش خسوس کاساس در راس تیم عراق خاطرنشان کرد: من در جایگاهی نیستم که آنها را قضاوت کنم. سعی می کنم روی عملکردم تمرکز کنم. شما قطعا باید به نتایج هر تیم و افکار آنها احترام بگذارید.

سعد الشیب بازیکن تیم ملی قطر نیز در خصوص دیدار فردا مقابل ازبکستان اظهار داشت: بازی سخت دیگری در پیش داریم. آمادگی و انگیزه لازم را داریم.

وی در خصوص حمایت هواداران از این تیم تصریح کرد: بسیار خوشحالم که انرژی مثبت آنها را داریم و بازیکنان تیم انگیزه بالایی دارند تا بتوانیم در این بازی ها به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.