افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

لزوم توجه مسئولان به مکان نماز و تبیین آن در ادارات.

  • کد خبر : 189569
لزوم توجه مسئولان به مکان نماز و تبیین آن در ادارات.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عبدالله رشیدی پور معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری کردستان در جلسه ستاد اقامه نماز که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، با اشاره به اهمیت نماز در جامعه اظهار داشت: رهبران جمهوری اسلامی در اقامه نماز الگوی جامعه هستند. وی با تاکید بر اینکه اقامه نماز باید […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عبدالله رشیدی پور معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری کردستان در جلسه ستاد اقامه نماز که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، با اشاره به اهمیت نماز در جامعه اظهار داشت: رهبران جمهوری اسلامی در اقامه نماز الگوی جامعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه اقامه نماز باید در اولویت روسای ادارات باشد، افزود: جلسات شورای اقامه نماز استان، شهرستان ها و دستگاه های اجرایی باید به صورت منظم و مستمر با محوریت مدیران ارشد ادارات برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان بر لزوم ترویج فرهنگ نماز و نماز در ادارات و اماکن عمومی این استان تاکید کرد و گفت: خانواده ها، موسسات آموزشی و ادارات نقش مهمی در نهادینه شدن فرهنگ دارند. . نماز در جامعه

رشیدی پور با اشاره به لزوم توجه مسئولان به جایگاه اقامه نماز و اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات، تصریح کرد: حقوق مصوب ائمه جمعه در بودجه امسال باید پرداخت شود و مدیران موظف به پرداخت آن هستند.

وی از وضعیت اقامه نماز در ادارات و سازمان های دولتی دوری گزید و گفت: در اکثر ادارات فضا و امکانات لازم برای اقامه نماز فراهم شده است اما هنوز تا رسیدن به نقطه ایده آل اقامه نماز در سطح جامعه فاصله داریم. اهمیت و جایگاه نماز در ادارات باید توضیح داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان گفت: کردستان ظرفیت لازم برای برگزاری اجلاس نماز را دارد و باید این مهم را پیگیری کنیم تا پربارتر برگزار شود.

گفتنی است در این جلسه ضمن تشریح برخی از برنامه های ستاد، سیاست ها، رویکردها و انتظارات ستاد اقامه نماز تشریح و پیشنهاداتی ارائه شد و با اشاره به دستور کار جلسه گزارشی از اقدامات و موضوعات ارائه شد. ، نحوه برگزاری اجلاس استانی نماز بحث و تبادل نظر شد.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.