افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

قیمت آپارتمان 80 متری در شهر جدید هشتگرد/ دی 1402

  • کد خبر : 172475
قیمت آپارتمان 80 متری در شهر جدید هشتگرد/ دی 1402

شهر جدید هشتگرد یا مهستان از قسمت های صنعتی و مسکونی تشکیل شده است. وسعت بخش صنعتی این شهر بیش از 200 هکتار است که برای اشتغال ساکنان شهر استفاده می شود. در منطقه مسکونی شهر نیز حدود 41000 واحد مسکن Mehr نیز وجود دارد که از این تعداد 28000 نفر به متقاضیان اختصاص داده […]

شهر جدید هشتگرد یا مهستان از قسمت های صنعتی و مسکونی تشکیل شده است. وسعت بخش صنعتی این شهر بیش از 200 هکتار است که برای اشتغال ساکنان شهر استفاده می شود. در منطقه مسکونی شهر نیز حدود 41000 واحد مسکن Mehr نیز وجود دارد که از این تعداد 28000 نفر به متقاضیان اختصاص داده شده اند و طبق آخرین آمار ، جمعیت ساکن در شهر جدید Hashtgerd حدود 70،000 نفر است.

در میان مزایای این شهر ، می توان به اراضی بارور کشاورزی و خط مترو منحصر به فرد Hashtgerd اشاره کرد که به شبکه مترو تهران وصل شده است. این عوامل و نزدیکی به شهرهای تهران و کاراج باعث شده است که شهر جدید Hashtgerd در جذب جمعیت و ایجاد شغل به خوبی عمل کند و برای سرمایه گذاری در مسکن ، صنعت و کشاورزی در نظر گرفته می شود.

در این گزارش ، Kamapress پنج آپارتمان 80 متری را در شهر جدید Hashtgerd ارائه می دهد و قیمت آنها را بررسی می کند.

واحد 80 متری دو خوابه

فروش یک واحد 80 متری در شهر جدید هشتگرد به قیمت یک میلیارد و 120 میلیارد تومان اعلام شده است. این واحد در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. واحد ذکر شده دارای دو اتاق خواب است و از امکاناتی مانند آسانسور ، کابینت MDF و بسته استفاده می کند. پارکینگ برای این واحد در منطقه ساختمان واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز خرید و مترو از مزیت های این آپارتمان است.

قیمت آپارتمان 80 نورگیر.

یک چراغ چراغ 80 متری برای فروش در شهر جدید Hashtgerd. قیمت این واحد 985 میلیون تومان است. آپارتمان مورد نظر در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه با آسانسور، پارکینگ و انباری واقع شده است. بالکن بزرگ و کاربردی و چشم انداز ابدی از دیگر مزیت های این آپارتمان است. این واحد دو خوابه از سه طرف نور دارد و در سال 1400 ساخته شده است.

اجاره ماشین در تهران

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 80 متری با پلان خوب در شهر جدید هشتگرد.

یک واحد 80 متری برنامه ریزی شده در شهر جدید Hashtgerd 930 میلیون Tomans هزینه دارد. این واحد دو خوابه در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده است. واحد ذکر شده در نزدیکی مراکز خرید و مراکز پزشکی واقع شده است و دسترسی آسان به مدارس و حمل و نقل عمومی دارد. امکانات این آپارتمان 80 متری شامل پارکینگ ، اتاق ذخیره سازی ، آسانسور و امنیت 24 ساعته است.

قیمت اپارتمان 80 متری 1400 .

برای خرید یک واحد 80 متری ساخت سال 1400 در شهر جدید هشتگرد باید 945 میلیون تومان پرداخت کرد. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد و دارای امکاناتی مانند آسانسور، انباری و تراس می باشد. واحد مورد نظر دارای دو اتاق خواب است و در یکی از بهترین مکان های منطقه قرار دارد ، دسترسی بسیار خوبی به خدمات و امکانات دارد.

واحد 80 متری در شهر جدید هشتگرد با قیمت مناسب.

یک آپارتمان 80 متری در شهر جدید Hashtgerd با قیمت 650 میلیون Tomans برای فروش است. این واحد دو خوابه در طبقه همکف ساختمان واقع شده است. این ساختمان نزدیک به مراکز خرید و مترو بوده و دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد. واحدی که قرار است ساخته شود 1400 بوده و قیمت آن با توجه به سایر قیمت های منطقه مناسب به نظر می رسد.

انتهای پیام

برای دسترسی سریعتر:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.