افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

قرار نیست در دام جنگ بیفتیم، ما در وسط جنگ هستیم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379642
قرار نیست در دام جنگ بیفتیم، ما در وسط جنگ هستیم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مجتبی عرب مدیرعامل بنیاد نهضت طی یادداشتی به بیان وقایع اخیر لبنان و شهادت سید حسن نصرالله پرداخت. متن یادداشت به شرح زیر است: به نام خدا1. باید با جنگ بجنگی! گزاره بدیهی به نظر می رسد، اما لایه ای در کشور وجود دارد که باید در این زمینه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مجتبی عرب مدیرعامل بنیاد نهضت طی یادداشتی به بیان وقایع اخیر لبنان و شهادت سید حسن نصرالله پرداخت.

متن یادداشت به شرح زیر است:

به نام خدا
1. باید با جنگ بجنگی!

گزاره بدیهی به نظر می رسد، اما لایه ای در کشور وجود دارد که باید در این زمینه یادآوری و تبلیغ شود! قرار نیست در دام جنگ بیفتیم، ما در وسط جنگ هستیم! ما یکی از بالاترین هزینه های هر جنگی را با استکبار پرداختیم! شهادت سید یعنی می فهمیم وسط جنگ هستیم! هر نبضی که دشمن را فوری‌تر و دوست را مأیوس کند، عقلاً نادرست است، ما وظیفه و حق نداریم.

2. نکته و تذکر مهم دیگر عدم اشتباه محاسباتی در مورد افراد است! مردم به عهد خود عمل کردند، حتی مخالفان جمهوری اسلامی! گاهی بر اساس تصویر ذهنی خودتان از مردم می ترسید نه از افرادی که در این شهر هستند. آنها می فهمند که دعوا نکردن در مقابل سگ دیوانه، التماس کردن، عقب نشینی، فرار و کتک زدن نیست.

3. قواعد رزمی که در دفاع مقدس و دهه شصت یاد گرفتیم را فراموش نکنیم! خدای دهه 60 خدای این دهه جدید است! خدای متعال و دشمن قسم خورده ما، خدای متعال سلاح و قدرت رزمی ما و سلاح و قدرت رزمی دشمن قسم خورده ما یکی است! خدای متعال همه فناوری های جدید و خالق همه این اتفاقات یکی است!

یادمان نرود حسن باقری به ما یاد داد که چگونه با دست خالی سلاح های پیشرفته را شکست دهیم و خرمشهری را آزاد کنیم.

آدمی که به امداد الهی اعتقاد دارد از محاسبه نمی ترسد! اگر دیدیم در مرحله ترقی قفل شده ایم، یعنی به آنچه از احکام الهی می دانستیم عمل نمی کنیم! قفل های دهه 60 با تفکر پوسیده زمین شکسته نشد، زمان بخر، اما این نیروی جوان مؤمن آنها را باز کرد! اگر نیروی جوان و مؤمنی را در همان خلاء تکنولوژیکی که فکر می‌کنید شما را به دام انداخته است بخواهید، می‌بینید که انشاءالله این قفل‌ها هم خواهند شکست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.