افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

قانونی بسیار موثر برای کاهش سرطان ریه

  • کد خبر : 376625
قانونی بسیار موثر برای کاهش سرطان ریه

آفتاب نیوز: مطالعه جدید در کنتاکی انجام شد که یکی از بالاترین نرخ های سرطان ریه را دارد. محققان دانشگاه کنتاکی داده های 20 ساله را در مورد موارد جدید سرطان ریه در میان ساکنان 50 ساله و بالاتر ایالت بررسی کردند. سپس محققان به بررسی این موضوع پرداختند که آیا افراد مبتلا به سرطان […]

آفتاب نیوز:

مطالعه جدید در کنتاکی انجام شد که یکی از بالاترین نرخ های سرطان ریه را دارد. محققان دانشگاه کنتاکی داده های 20 ساله را در مورد موارد جدید سرطان ریه در میان ساکنان 50 ساله و بالاتر ایالت بررسی کردند. سپس محققان به بررسی این موضوع پرداختند که آیا افراد مبتلا به سرطان ریه در جوامعی با قوانین سخت، متوسط ​​یا ضعیف سیگار کشیدن در محل کار زندگی می کنند یا خیر.

یافته های این تحقیق نشان داد که میزان سرطان ریه در جوامعی که قوانین سختگیرانه ممنوعیت سیگار در محل کار دارند، 8 درصد کمتر از جوامع بدون قوانین سیگار است. تفاوتی در میزان سرطان ریه بین جوامع با قوانین مصرف سیگار متوسط ​​و ضعیف و جوامع بدون چنین قوانینی وجود نداشت.

الن هان، استاد دانشکده پرستاری دانشگاه گفت: کنتاکی دارای یکی از بالاترین نرخ‌های سیگار کشیدن بزرگسالان و بالاترین نرخ موارد جدید سرطان ریه در کشور است. “

او گفت: «یک سوم ساکنان کنتاکی توسط قوانین قوی محیط کار بدون دود محافظت می شوند. “

مطالعات قبلی نشان داده است که قوانین سختگیرانه سیگار کشیدن در محل کار، میزان حملات قلبی، سکته مغزی، آسم و آمفیزم را کاهش می دهد. به گفته محققان، جوامعی با قوانین سختگیرانه سیگار کشیدن در محل کار، موارد کمتری از سرطان های جدید ریه دارند.

سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض دود سیگار از عوامل اصلی سرطان ریه است.

هان گفت: دولت محلی می تواند نقش مهمی در پیشگیری از سرطان ریه ایفا کند. “مقامات منتخب می توانند با اجرای قوانین سختگیرانه دود تنباکو با استثنائات اندک یا بدون استثنا از همه کارمندان و مردم محافظت کنند.”

این مطالعه در 28 نوامبر در مجله Cancer منتشر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.