افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

قاضی: مهدی تاج در تصمیم تجدیدنظر دخالتی نداشت/مقررات اعتراضی نشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 163163
قاضی: مهدی تاج در تصمیم تجدیدنظر دخالتی نداشت/مقررات اعتراضی نشد – پرسپولیس نیوز

یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به مصوبه احیای امتیاز سپاهان و پرسپولیس گفت: هیچ مداخله ای از سوی رئیس فدراسیون و هیئت همراه برای تغییر تصمیمات صورت نگرفت. مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در اولین مصاحبه روز دوشنبه خود تصمیم به ترمیم امتیاز این دو تیم را […]

یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به مصوبه احیای امتیاز سپاهان و پرسپولیس گفت: هیچ مداخله ای از سوی رئیس فدراسیون و هیئت همراه برای تغییر تصمیمات صورت نگرفت.

مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در اولین مصاحبه روز دوشنبه خود تصمیم به ترمیم امتیاز این دو تیم را رد کرد.

اما دقایقی پس از انتشار مصاحبه وی، سایت فدراسیون فوتبال با انتشار احکام صادره از سوی کمیسیون تجدیدنظر از ابطال حکم انضباطی دو باشگاه خبر داد و به این ترتیب احتمال بی اطلاعی اعضای تجدیدنظر از این حکم را منتفی دانست. برداشته خواهد شد.

مهدی دادرس پس از اعلام رای کمیته استیناف و بازگرداندن امتیاز پرسپولیس و سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: قبل از انتشار رای در سایت فدراسیون باید چیز دیگری می گفتم و این به این معنا نیست که من از حکم بی اطلاع بودم.» نوشتن یک جمله حتی مهمتر از بیان یک جمله است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا فشاری از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون و سایر اعضای گروه برای تغییر حکم وارد شده است، اظهار داشت: قسم می خورم این اتفاق نیفتاده است، به هر حال اتفاق افتاده است. این بار اصلا وارد نشد. شأن اقتدار قضایی در فدراسیون همیشه حفظ شده است.

قاضی در خصوص اینکه آیا شکایت سازمان لیگ و چند باشگاه لیگ برتری علیه استقلال با این حکم خاتمه می یابد یا خیر، ادامه داد: باید منتظر حکم انضباطی باشیم و سپس وارد این موضوع می شویم. پرسپولیس و سپاهان تخلف بسیار بزرگی کردند و جریمه های قابل توجهی را تایید کردیم اما با توجه به کسر امتیاز تصمیم دیگری گرفتیم.

وی در خصوص تصویب قوانین نقل و انتقالات ابتدای فصل که مورد توجه گروه حد بودجه بود، گفت: ما اصلاً آن را زیر سوال نمی بریم. ما با همین قوانین جریمه صادر می کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)