افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

قاضی: تصمیم سپاهان ظالمانه بود! / سرخابی ها اگر پول ندارند چطور می خواستند بازیکن بخرند! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 164043
قاضی: تصمیم سپاهان ظالمانه بود!  / سرخابی ها اگر پول ندارند چطور می خواستند بازیکن بخرند!  – پرسپولیس نیوز

یکی از اعضای کمیته استیناف با انتقاد از اعتراض سرخابی ها گفت: مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که همیشه از بی پولی صحبت می کنند چطور می خواهند بازیکنان بیشتری بخرند که حالا مدعی هستند عقلشان را از دست داده اند؟ مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار […]

یکی از اعضای کمیته استیناف با انتقاد از اعتراض سرخابی ها گفت: مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که همیشه از بی پولی صحبت می کنند چطور می خواهند بازیکنان بیشتری بخرند که حالا مدعی هستند عقلشان را از دست داده اند؟

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بازگشت امتیازات کسر شده به سپاهان که به شدت مورد اعتراض شمال آفریقای پایتخت قرار گرفت، دفاع کرد و اظهار داشت: امتیازی به هیچ باشگاهی تعلق نگرفته است. ، اما امتیازات کسر شده برگشت داده شد. کمیته استیناف جلسات زیادی برگزار کرد و بحث های زیادی داشتیم. بالاخره به این نتیجه رسیدیم که اساسنامه ضمانت اجرایی ندارد. یعنی در دستورالعمل هیچ ضمانت اجرایی در خصوص اعمال تحریم یا ذکر تحریم وجود ندارد.

وی افزود: ما در فوتبال قانون و قانون داریم که گل ها باید در زمین مشخص شود. تیم ها سخت کار می کنند و در زمین فوتبال نتیجه می گیرند. نباید اینطور باشد که نتایج خارج از زمین فوتبال تعیین شود. برای حفظ یکپارچگی مسابقات مجبور شدیم این تصمیم را بگیریم و امتیازات به ما برگردانده شد. در گذشته فدراسیون فوتبال با حضور علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده با عجله قانونی را تدوین کرد و پس از آن رأی گیری بر عهده کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال بود.

یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این آیین نامه دیر به باشگاه ها ابلاغ شد و وقت زیادی در اختیار نداشتند. کمیته استیناف این حکم را ناعادلانه تشخیص داد. همانطور که رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد، اگر این بدعت رخ دهد که تیم ها به دنبال کنترل قرارداد بازیکنان تیم های دیگر و کسر امتیاز باشند، دیگر نتیجه ای برای تعیین در زمین وجود نخواهد داشت.

قاضی درباره اینکه رئیس فدراسیون فوتبال گفته است از متخلفان قانون حد قراردادی امتیاز کسر می شود، گفت: مهدی تاج تهدید کرده بود یا می خواست تذکر دهد. در تمام مدتی که پرونده در کمیته استیناف بود حتی یک بار هم زنگ نزد که بگوید من گفتم و شما باید حکم صادر شده را تایید کنید. کمیته استیناف بررسی کرد و به این نتیجه رسید که امتیازات باید برگردانده شود و شد.

در پاسخ به این سوال که آیا به نظر می رسد حکم صادره از سوی کمیته استیناف این شبهه را ایجاد کرده است که شما باید کار خلافی انجام دهید و پول را پرداخت کنید؟ گفت: نه اینطور نیست! اصلاً حرف شما را قبول ندارم. همه می دانند که اگر قانون را زیر پا بگذارند با جریمه های سنگینی روبرو خواهند شد. قوانین باید سخت‌گیرانه‌تر شود تا دیگر این حوادث تکرار نشود.

یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اعتراض مجاری‌هایی که ادعا می‌کنند با این حکم عقل خود را از دست داده‌اند، گفت: این ادعاها چندان موثر نیست. خوب نیست بگوییم اگر می دانستیم امتیاز داده می شود، قانون را زیر پا می گذاشتیم و بیشتر از حد مجاز بازیکن می خریدیم. اگر می توانستند قطعا بازیکن جذب می کردند.

قاضی تاکید کرد: مدیران و مربیان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدام از بی پولی و کمبود منابع مالی صحبت می کردند. اگر پول ندارند چطور می گویند ما می توانستیم بازیکن بهریم باشیم و آنها دیگر کلاه نداشته باشند؟

چرا امتیازهای ابتدای فصل از شمس آذر به این موضوع برنگشته شد؟ وی گفت: ماجرای امتیازات دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس با ماجرای شمس آذر تفاوت زیادی دارد و من تعجب می کنم که چطور مدیرعامل و سرمربی این باشگاه مصاحبه کردند و خواستند امتیاز این باشگاه برگردد. به او . خیلی بیشتر از آنها انتظار می رود و نباید در آب های تیره ماهی بگیرند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)