افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

فیلم لحظه بازگرداندن کودک ربوده شده به آغوش پدر و مادر / پلیس آگاهی تهران گل کاشت + جزئیات

  • کد خبر : 168882
فیلم لحظه بازگرداندن کودک ربوده شده به آغوش پدر و مادر / پلیس آگاهی تهران گل کاشت + جزئیات

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در گفت و گو با رکنا گفت: ساعت 3 بامداد 21 دی ماه سال جاری خبر آدم ربایی مادر وی پسر 2 ساله را به پلیس اورژانس گزارش کرد و بلافاصله ماموران به محل اعلام شده اعزام شدند. وی […]

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در گفت و گو با رکنا گفت: ساعت 3 بامداد 21 دی ماه سال جاری خبر آدم ربایی مادر وی پسر 2 ساله را به پلیس اورژانس گزارش کرد و بلافاصله ماموران به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان نخبه اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با توجه به حساسیت موضوع در اسرع وقت در محل حاضر شدند و پس از بررسی مشخصات مادر کودک ربوده شده، تحقیقات را آغاز کردند. از همان لحظه تحقیقات آغاز شد و پس از شنیدن اظهارات مادر دستور بازبینی را دادند، دوربین های مداربسته خیابانی صحنه جنایت را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نثاری گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد مادر آراد کوچولو شب دوشنبه 20 دی ماه برای خرید شیرخشک از منزل خارج شده و در محدوده خیابان شوش سوار خودروی پژو نقره ای شده است. و وقتی جلوی داروخانه توقف کرد از راننده خواست مراقب پسرش باشد زیرا پس از چند لحظه که مادر از پسرش جدا می شود، مرد جوان آراد کوچک را سوار ماشین می کند و فرار می کند. و مادرش نیز چند قدمی او را تعقیب می کند، اما راننده ماشین کودک 2 ساله را می رباید.

این افسر پلیس ادامه داد: اظهارات مادر کودک ربوده شده کافی بود تا کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی آراد را پیدا کنند و در کمتر از 8 ساعت او را به آغوش خانواده بازگردانند.

سرهنگ نثاری در خصوص شناسایی و دستگیری کودک رباینده به رکنا گفت: متهم پس از چند ساعت کودک را در خیابان رها می کند و شناسایی شده و تحقیقات برای دستگیری و انگیزه کودک آدم ربا در حال بررسی است.

گفتگو با مادر کودک ربوده شده

آراد چگونه ربوده شد؟

ساعت 10 شب که متوجه شدم آراد شیر خشکی ندارد، سوار تاکسی شدم و از خانه خارج شدم تا به داروخانه بروم. اولین داروخانه ای که رفتم شیر خشک نداشت. در این وقت شب نمی توانم. نمیذارم با این بچه تو خیابون راه بری، به همین دلیل قبول کردم که باهاش ​​به داروخانه های دیگه سر بزنم، وقتی از ماشین پیاده شدم تا برم خرید کنم، بچه رو بهش دادم، ولی اون پسرم رو سوار ماشینش کرد. و راه افتاد فرار کن

آیا کودک رباینده مسافر بوده است؟

نه، اما به عنوان تاکسی سوار ماشین شدم.

چطور بهش اعتماد کردی؟

با او به چندین داروخانه سر زدم، فکر کردم می توان به او اعتماد کرد، اما اشتباه کردم.

چند ساعت از این اتفاق گذشته است؟

تقریبا 8 ساعت

چه ساعتی به پلیس گزارش دادی؟

ساعت 10 شب آراد را بردند و ساعت 3 صبح سه شنبه به پلیس اطلاع دادم.

چرا اینقدر دیر زنگ زدی؟

حس مادرانه ام می گفت شاید راننده رحم کند و پسرم را به همان جایی که او را برده بود برگرداند اما وقتی ناامید شدم با پلیس تماس گرفتم.

چند سال ازدواج کردی؟

4 سال

آیا تا به حال تصور می کردید که روزی چنین چیزی را تجربه کنید؟

نه، در آن لحظه دنیا روی من خراب شد.

آیا از اقدام پلیس برای یافتن آراد رضی اطلاع داشتید؟

بله، از همان لحظه اول به ما قول دادند که بچه ام را تا شب در آغوش بگیرم و به قولشان عمل کردند.

اخرین حرف؟

تحت هیچ شرایطی کودک خود را به دست افراد غریبه ندهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.