افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

فواید صورت و انواع آنها به پوست مرده صورت خود فکر کنید.

  • کد خبر : 297482
فواید صورت و انواع آنها  به پوست مرده صورت خود فکر کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه بسیاری از مردم در سراسر جهان به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند. پوست شما از یک لایه سطحی تشکیل شده است که سلول های مرده هستند که وظیفه محافظت از پوست را بر عهده دارند و نگهبان بدن هستند. بدن در حالت عادی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه بسیاری از مردم در سراسر جهان به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند. پوست شما از یک لایه سطحی تشکیل شده است که سلول های مرده هستند که وظیفه محافظت از پوست را بر عهده دارند و نگهبان بدن هستند. بدن در حالت عادی ماهی یک بار سلول های مرده یا شاخی را به طور کامل از بین می برد و سلول های جدید را جایگزین آنها می کند به همین دلیل این سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و شادابی پوست را از بین می برند. بنابراین پاکسازی پوستی شاداب به شما کمک می کند. برای داشتن پوست شفاف تر

صورت برای جوانسازی صورت شما

درمان صورت یکی از محبوب ترین روش ها برای داشتن پوستی شاداب و تمیز است و در چند مرحله و در طول یک ساعت انجام می شود و پوستی شاداب تر و جوان تر ایجاد می کند. این کار کاملا غیر تهاجمی است و به همین دلیل بسیاری از افراد آن را به سایر روش های تهاجمی ترجیح می دهند. با درمان های صورت می توانید بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سر سیاه را از بین ببرید.

استفاده از مواد با کیفیت برای صورت یکی از موثرترین عوامل برای عملکرد بهتر آن است. البته باید بدانید که درمان های صورت انواع مختلفی دارد و باید با تحقیق صورت مناسب پوست خود را انتخاب کنید.

لایه برداری و لایه برداری صورت انواع مختلفی دارد

لایه برداری شیمیایی که قدرت بالایی دارد

لایه بردارهای شیمیایی مورد استفاده در کلینیک ها قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و می تواند جای جوش و انواع لک های پوستی را از بین ببرد. این نوع لایه برداری بسته به عمق آن بین یک تا چهارده روز طول می کشد و در این مدت پوست جدید پس از لایه برداری جایگزین می شود. عمق این پاکسازی به نوع داروی شیمیایی و مدت زمان مصرف آن بر روی پوست بستگی دارد.

30a2a846fef033756e598866bb82af0f

لایه برداری مکانیکی

این لایه برداری به کمک ابزارهای الکترومکانیکی انجام می شود و در از بین بردن جای زخم بسیار موثر است و معمولا برای از بین بردن آنها استفاده می شود.

4baba9c18bc8c33199779e369c8d0593

لایه برداری لیزری با خاصیت تبخیر آب.

این روش به دو صورت لیزر دی اکسید کربن و لیزر اربیوم یاگ انجام می شود. در این روش از خواص نکروز حرارتی و تبخیر آب استفاده می شود. تعداد جلسات لازم برای نتیجه نهایی برای هر پوست متفاوت است، اما بهتر است این کار انجام شود. هر چند ماه یک بار یک ماه زمانی است که پوست نیاز به بازسازی دارد، پس بهتر است سالی چهار بار و با تغییر فصل، صورت را انجام دهید و اگر به دنبال درمان جوش و لک های آکنه هستید، این کار را بیشتر تکرار کنید. . فقط این را بدانید که قرمزی پوست بعد از عمل صورت کاملا طبیعی است.

e7dec24c6945658efe9f2e2e9653fb4e

آخرین کلمه و فواید صورت

با انجام یک درمان صورت می توانید به چندین هدف مراقبتی دست یابید و پوست خود را از آلودگی و رادیکال های آزاد پاکسازی کنید. در حین انجام درمان صورت از ماساژ صورت خود لذت ببرید و احساس رهایی از استرس را تجربه کنید. این روش چین و چروک های صورت را کاهش می دهد و پوست را جوان می کند و همچنین به گردش خون کمک می کند و آسیب های پوستی را ترمیم می کند. لایه برداری سلول های سطحی و سم زدایی از دیگر مزایای صورت است. جالب است بدانید که این روش تقریبا تیرگی زیر چشم را از بین می برد و پوست را لیفت و سفت می کند. فقط باید در نظر داشته باشید که نباید صورتتان را دستکاری کنید یا خودتان جوش بسازید تا جای زخم روی صورتتان باقی نماند.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.