افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

فعالیت های ورزشی در مشهد ممنوع شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 164582
فعالیت های ورزشی در مشهد ممنوع شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور در کارگروه مدیریت اضطراری پدیده گرد و غبار خراسان رضوی درباره پدیده گرد و غبار در شمال، شرق و شهرهای مقدس مشهد گفت: در خصوص اعلام هشدار زرد. با اعلام اداره کل هواشناسی استان، هوا تا صبح روز جمعه (17 دی ماه 1402) در مناطق وزش باد استان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور در کارگروه مدیریت اضطراری پدیده گرد و غبار خراسان رضوی درباره پدیده گرد و غبار در شمال، شرق و شهرهای مقدس مشهد گفت: در خصوص اعلام هشدار زرد. با اعلام اداره کل هواشناسی استان، هوا تا صبح روز جمعه (17 دی ماه 1402) در مناطق وزش باد استان ناسالم و مشهد تحت تاثیر قرار می گیرد، به شهروندان توصیه می شود از تردد غیرضروری خودرو خودداری کنند. و با پای پیاده و مواظب خود باشید و ماسک بزنید و در فضای باز ورزش نکنید.

دبیر کارگروه مدیریت فوریت های ریزگرد خراسان رضوی تصریح کرد: مردم در برخی از شهرهای شمال و شرق استان با پدیده گرد و غبار مواجه بودند و بعد از ظهر امروز نیز شهروندان مشهدی شاهد ظهور لحظه ای این پدیده و کاهش دید هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون شاخص فعلی و لحظه ای هوای کلانشهر مشهد در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از بعدازظهر امروز تا صبح فردا افزایش میزان گرد و غبار پیش بینی می شود و در مشهد مقدس با این پدیده مواجه خواهید شد.

اله پور گفت: به شهروندان توصیه می شود علاوه بر رعایت حفاظت فردی و استفاده از ماسک، تردد غیرضروری در فضاهای باز و حتی تردد با وسایل نقلیه شخصی را محدود یا حذف کنند تا از درگیر شدن با عواقب پدیده گرد و غبار و عدم تحرک جلوگیری کنند. در فضاهای ورزشی همراه

دبیر کارگروه مدیریت اورژانس ریزگردهای خراسان رضوی تاکید کرد: توصیه می شود از تردد افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای تنفسی و قلبی، کودکان، سالمندان، مادران باردار و افراد مبتلا به آلرژی پوستی در سطح شهر خودداری کنند و پیاده روی و ورزش کنند. اماکن عمومی و فضاهای باز، خرید یا پیگیری امور دیگر را به زمان دیگری موکول کنید و از ماسک استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.