افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

فریب اسرائیل علیه مقاومت غزه؛ با سقوط خان یونس، حماس سقوط کرد! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 186879
فریب اسرائیل علیه مقاومت غزه؛  با سقوط خان یونس، حماس سقوط کرد!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهان رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کردند که در صورت تسلط کامل ارتش بر شهر خان یونس، فروپاشی هسته نظامی سازمان حماس دور از دسترس نخواهد بود. پایگاه خبری اسپوتنیک اواخر روز چهارشنبه در گزارشی به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی نوشت: اگر خان یونس به طور کامل در نوار غزه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهان رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کردند که در صورت تسلط کامل ارتش بر شهر خان یونس، فروپاشی هسته نظامی سازمان حماس دور از دسترس نخواهد بود.

پایگاه خبری اسپوتنیک اواخر روز چهارشنبه در گزارشی به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی نوشت: اگر خان یونس به طور کامل در نوار غزه سقوط کند، ارتش به هدف خود برای فروپاشی قدرت نظامی جنبش یعنی حماس نزدیک خواهد شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزود: اگر یحیی سنور (رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه) در روزهای آینده کنترل شهر خان یونس را از دست بدهد، ارتش زمان کمتری برای از بین بردن قدرت نظامی حماس خواهد داشت. “

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه خبری خود در ادامه رویاهای خود مبنی بر از بین بردن قدرت نظامی گروه های مقاومت در غزه اذعان کرد که حماس یک نیروی قدرتمند با ساختار سازمانی منظم است و در صورت از دست دادن کنترل شهر خانیونس در این صورت قدرت نظامی فرو خواهد ریخت.» این حرکت در مدت زمان کوتاهی دور از دسترس نخواهد بود.

لازم به ذکر است که رسانه های عبری از تخریب گروه های مقاومت و جنبش حماس در نوار غزه راضی بوده اند. در روزهای اخیر ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن 21 نظامی دیگر در جنوب غزه در روز سه شنبه 23 ژانویه خبر داد، رسانه های عبری از درگیری های آن روز خبر دادند و گذشته را برای ارتش این رژیم در غزه «بسیار سخت» خواندند.

از سوی دیگر پس از تلفات بی سابقه ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ اخیرا جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز سه شنبه ترور شد. ۲۴ ارتش اسرائیل یک روز در غزه را «روز وحشتناک» برای ارتش اسرائیل نامید..

از دو هفته گذشته درگیری شدیدی در خان یونس بین ارتش اسرائیل و نیروهای مقاومت آغاز شده است. منابع فلسطینی اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز حملات سنگینی را به مرکز و شرق شهر خانیونس در جنوب نوار غزه انجام دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی از روز گذشته علاوه بر حمله به منازل مسکونی، اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس را نیز بمباران کرد. این امر باعث شده تا جنوب غزه شاهد نبردهای شدید بین نیروهای مقاومت و نیروهای اشغالگر باشد.

در ابتدا ارتش اسرائیل با پیروی از سیاست خود مبنی بر اعلام آمار تلفات خود، تنها به کشته شدن 10 سرباز اعتراف کرد. اما رسانه های عبری گزارش دادند که در بمباران دو ساختمان و فروریختن ساختمان سوم تنها در منطقه ای از خان یونس حدود 20 افسر و سرباز کشته و زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های عبری، پرتاب راکت‌های آرپی‌جی به سمت این دو ساختمان باعث انفجار مین‌هایی شد که از قبل در ساختمان نصب شده بودند. تخریب این دو ساختمان باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی شد که در داخل ساختمان ها بودند.

پس از انتشار بیانیه ارتش درباره کشته شدن 10 نظامی صهیونیست، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که تعداد اعلام شده افسران و سربازان کشته شده قطعی نیست و خانواده های بیشتری از کشته شدن فرزندانشان مطلع خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.