افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

عکس/ مونیکا بلوچی و تیم برتون در جشنواره فیلم سن سباستین حضور داشتند

  • کد خبر : 377593
عکس/ مونیکا بلوچی و تیم برتون در جشنواره فیلم سن سباستین حضور داشتند

آفتاب نیوز: مونیکا بلوچی، 59 ساله، در جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین در اسپانیا با پوشیدن لباس مشکی پر زرق و برق همراه با شریک زندگی خود، تیم برتون، شرکت کرد. مونیکا، بازیگر بیتل جویس، ظاهر خود را با یک گردنبند الماس و یک کیف مشکی تزئین کرد. تیم برتون 66 ساله با کت […]

آفتاب نیوز:

مونیکا بلوچی، 59 ساله، در جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین در اسپانیا با پوشیدن لباس مشکی پر زرق و برق همراه با شریک زندگی خود، تیم برتون، شرکت کرد.

مونیکا، بازیگر بیتل جویس، ظاهر خود را با یک گردنبند الماس و یک کیف مشکی تزئین کرد.

تیم برتون 66 ساله با کت و شلواری کاملا مشکی و عینک آفتابی تیره به نظر می رسید. با مهربانی دست مونیکا را گرفت.

مونیکا و تیم برتون روی فرش قرمز اولین نمایش فیلم مونیکا، ماریا کالاس: نامه‌ها و خاطرات رفتند.

ماریا کالاس: نامه‌ها و خاطرات مستندی است که تجربیات مونیکا و بازیگرانی را دنبال می‌کند که نمایشنامه‌ای به همین نام را از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ اجرا کردند.

مونیکا و تیمش از نمایشگاه پاریس در اروپا و آمریکا بازدید کردند و از لندن، اسپولتو در ایتالیا، آتن، موناکو، لس آنجلس، نیویورک و بسیاری از شهرهای دیگر دیدن کردند.

این نمایش داستان ماریا کالاس، سوپرانوی یونانی-آمریکایی را روایت می کند که یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین خوانندگان اپرا در قرن بیستم بود.

با وجود داشتن بیش از 30 سال تجربه به عنوان یک بازیگر، “ماریا کالاس: Cartas y Memorias” اولین حضور مونیکا روی صحنه بود.

مونیکا که از ترس صحنه رنج می برد در گفت و گو با اپرا وایر درباره نقش خود گفت: من خواننده بزرگ، مجری را می شناختم، حتی زمانی که در «موتسارت در جنگل» اجرا می کردم، به دلیل برخورد او به کالاس نزدیک شدم. [آنا] نتربکو و [مونسرات] من کابالا کردم.

“اما من هیچ چیز در مورد ماریا، داستان اوناسیس، یا اینکه او یک دیوای فوق العاده بود نمی دانستم. اما بعد که تام ولف با این پروژه نزد من آمد، این نامه ها، این خاطرات را به من داد و من با آن زن آشنا شدم. این یک داستان کاملاً متفاوت بود، زیرا من توانستم عمیق‌تر به آسیب‌پذیری‌ها و حساسیت‌های او بپردازم.

بنابراین، با وجود اینکه اولین بار بود که روی صحنه می رفتم، وقتی آن نامه ها و آن خاطرات را خواندم، نتوانستم مقاومت کنم. گفتم، می ترسم، اما می خواهم این کار را انجام دهم، زیرا آن نامه ها و آن خاطرات واقعاً به من الهام شد.” من و من می خواهم آنها را با دیگران به اشتراک بگذارم.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.