افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

عکس/ ازدواج خبرساز زن جوان با مردی عجیب مثل بمب منفجر شد!

  • کد خبر : 276766
عکس/ ازدواج خبرساز زن جوان با مردی عجیب مثل بمب منفجر شد!

به گزارش مورنینگ تایم، جوزف 41 ساله و وانیا 39 ساله ویلیامز از شیکاگو در سال 2020 ازدواج کردند. اگرچه این ازدواج عجیب است، اما این دو دیوانه عاشق هستند. با این حال، رابطه آنها هرگز صلح آمیز نبوده است. زیرا اغلب با واکنش های منفی غریبه هایی مواجه می شوند که در مورد وضعیت […]

به گزارش مورنینگ تایم، جوزف 41 ساله و وانیا 39 ساله ویلیامز از شیکاگو در سال 2020 ازدواج کردند. اگرچه این ازدواج عجیب است، اما این دو دیوانه عاشق هستند.

با این حال، رابطه آنها هرگز صلح آمیز نبوده است. زیرا اغلب با واکنش های منفی غریبه هایی مواجه می شوند که در مورد وضعیت جوزف حرف های زیادی برای گفتن دارند.

جوزف با یک بیماری بسیار نادر به نام سندرم گوش صورت به دنیا آمد که باعث شد او فک یا چانه نداشته باشد.

او در طول زندگی‌اش مورد نفرت مردم بود و به سختی می‌توانست با جنس مخالف قرار بگیرد، زیرا با «عزت نفس پایین و احساس بی‌ارزشی» دست و پنجه نرم می‌کرد.

با این حال، در سال 2019، جوزف با وانیا عشق پیدا کرد و اعتماد به نفس پیدا کرد.

علیرغم عشق آشکار آنها به یکدیگر، این دو اغلب توسط افراد خارجی که ادعا می کنند وانیا در حال جعل احساسات خود نسبت به جوزف برای جلب توجه و همدردی است، مورد تحقیر قرار می گیرند.

قبل از ملاقات با جوزف، وانیا هرگز یک فرد معلول را ملاقات نکرده بود. وقتی برای اولین بار با جوزف ملاقات کرد، نمی دانست رابطه آنها چگونه خواهد شد.

خانواده این زوج از ابتدا از آنها حمایت کردند، اما مادر وانیا نگرانی هایی داشت. او فکر می کرد دخترش باید ۲۴ ساعت شبانه روز از جوزف مراقبت کند.

جوزف که از علت این سندرم مطمئن نیست، از طریق زبان اشاره، اشاره، نوشتن یادداشت و استفاده از تلفن خود ارتباط برقرار می کند.

غذای له شده و له شده را می خورد و از طریق لوله به معده می برد.

یوسف گفت:من یک لوله در گردنم دارم به نام تراشی. این لوله به من کمک می کند نفس بکشم. وقتی دو ساله بودم، زبان اشاره را به من یاد دادند تا در برقراری ارتباط کمک کنم. با این حال، از آن زمان به بعد راه های دیگری مانند یادداشت برداری و تایپ کردن با گوشی خود را برای برقراری ارتباط پیدا کردم.

زمانی که تنها چند روز داشتم، من را از ایلینوی، جایی که به دنیا آمدم، برای چندین عمل جراحی به شیکاگو بردند. زمانی که می خواستند برای من فک درست کنند، پیوند استخوان و پوست من انجام شد، اما وقتی بزرگ شدم بدنم آن را رد کرد و موفق نشد. سپس به فرزندی پذیرفته شدم و با خانواده جدیدم آشنا شدم.»

رابطه شرم آور که به عشق تبدیل شد

وقتی مردم رابطه آنها را زیر سوال می بردند، زن 39 ساله اغلب دروغ می گفت. او به دیگران گفت که آنها “فقط دوست” هستند زیرا از این رابطه “شرمنده” است.

وانیا گفت:با گذشت زمان، جو را شناختم، دیگر چهره او را ندیدم، فقط روح و شخصیت او را دیدم.

این دو که از طریق تلفن و زبان اشاره با هم ارتباط برقرار می کنند، می گویند که رابطه آنها حول محور عشق می چرخد ​​و نه چیز دیگری، یک سال پس از اولین ملاقاتشان.

برخی دیگر سؤال کردند که جنسیت آنها چگونه است. حتی تا جایی پیش رفتند که این زوج برای جلب توجه دست به این ازدواج عجیب زده اند.

وانیا افزود: وقتی با هم بیرون می رویم مردم به ما خیره می شوند، گاهی اوقات با موبایل از ما عکس یا فیلم می گیرند اما هیچ وقت چیزی نمی گویند و فقط به ما خیره می شوند.

یوسف می گوید:“من برای بزرگ شدن سختی داشتم و به دنیا آمدن به این شکل مشکلات زیادی برای من ایجاد کرده است. اما سعی کرده ام این اتفاق روی من تأثیر نگذارد. نمی توانم درست بخورم، صحبت کنم یا حتی نفس بکشم. من لوله ای در بدنم دارم. معده ای که می توانم غذای مخلوط را در آن بریزم.

و اگرچه خانواده او فکر می کنند که یوسف نیاز به مراقبت مداوم دارد، آنها با چشمان خود دیدند که یوسف بسیار “مستقل” است.

وانیا افزود:اودر در هیچ کاری به کمک من نیاز ندارد.

علیرغم پیام‌های نفرت‌آمیز متعدد و نگاه‌های مداوم غریبه‌ها، این زوج می‌گویند که رابطه‌شان حول محور عشق می‌چرخد و نه چیز دیگر.

منبع: رکنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.