افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

علیپور: بازگشت به پرسپولیس؟ نه گفتن دروغ است اما فعلا قرارداد دارم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 164087
علیپور: بازگشت به پرسپولیس؟  نه گفتن دروغ است اما فعلا قرارداد دارم – پرسپولیس نیوز

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال گیل ویسنته پرتغال پس از آسیب دیدگی رباط صلیبی به میادین بازگشت تا با پیراهن تیم هایی که در آن بازی کرده خاطرات گلزنی را زنده کند. حالا او خوش بینانه عنوان می کند که می خواهد به جام ملت های آسیا برسد. بیایید در مورد آخرین وضعیت شما صحبت […]

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال گیل ویسنته پرتغال پس از آسیب دیدگی رباط صلیبی به میادین بازگشت تا با پیراهن تیم هایی که در آن بازی کرده خاطرات گلزنی را زنده کند.

حالا او خوش بینانه عنوان می کند که می خواهد به جام ملت های آسیا برسد.

بیایید در مورد آخرین وضعیت شما صحبت کنیم. بعد از ماه ها به میادین برگشتی و در این مدت چند بازی برای ژیل ویسنته انجام دادی. به نظر می رسد شرایط برای شما مساعد است.
با توجه به بهبودی که در این مدت و بعد از مصدومیت رخ داد، زیر نظر پزشکان و کادر فیزیکی تیم، خدا را شکر با قدرت برگشتم و توانستم پس از مدت ها اولین بازی خود را مقابل اسپورتینگ انجام دهم. ثانیه شماری می کردم تا به زمین برگردم و بازی کنم و بعد از شروع مجدد توانستم حدود 10 دقیقه برای این تیم بازی کنم. در دو بازی بعدی در ترکیب یازدهم قرار گرفتم و امیدوارم در آینده نیز این روند تکرار شود و بتوانم بیشتر به تیمم خدمت کنم. به هر حال 9 ماه دوری از میادین زمان کمی نیست و با توجه به اینکه تغییرات زیادی برای فصل جدید داشتیم، در ادامه فصل جا برای هماهنگی بیشتر وجود دارد و امیدوارم در ادامه فصل اتفاقات خوبی بیفتد. فصل هم برای من و هم برای تیم.

ژیل ویسنته در منطقه خطر قرار دارد. وضعیت این تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟
در دیدارهای رودررو که شرایطی مشابه رقبای خود داشتیم، شکست خوردیم. الان هم در حالی که در رده هفدهم جدول هستیم، تنها 5 یا 6 امتیاز با رده هفتم فاصله داریم. به این دلیل که در دو سه هفته آینده با تیم هایی بازی خواهیم داشت که از نظر امتیازی به هم نزدیک هستند و به قول معروف بازی های 6 امتیازی با این تیم ها پیش رو داریم. اگر در این بازی ها پیروز شویم اتفاقات خوبی برای تیم ما می افتد و می توانیم بعد از دو سه بازی آینده جهش خوبی داشته باشیم.

چه مدت با ژیل ویسنته قرارداد داری؟ در مدتی که مصدوم بودی، این باشگاه پرتغالی در مورد تمدید قرارداد با تو صحبت کرده است؟
در زمان مصدومیت من تمام فکر و ذکر کادر پزشکی و فنی تیم در مورد درمان، بهبودی و بازگشت با قدرت به میادین بود و در این مدت زمان مناسبی برای طرح چنین صحبت هایی نبود. . ما در دوران ریکاوری چالش های خاص خود را داشتیم و زمان مناسبی برای مطرح کردن این مسائل نبود، اما تا جایی که می دانم پس از بازگشت من به میادین، ژیل ویسنته با مدیر برنامه های من صحبت هایی برای تمدید قرارداد انجام داد. من خودم در این مدت می خواستم شرایط را جلو ببرم تا بیشتر ارزیابی کنم و سپس برنامه ریزی های لازم را انجام دهم، اما از زمان بازی مقابل اسپورتینگ دو، باشگاه پرتغالی سه بار با مدیر برنامه های من درباره تمدید قرارداد صحبت کرده است.

هدفت برای آینده فوتبالی ات چیست؟ ژیل ویسنته، سایر تیم های اروپایی یا بازگشت به ایران و احتمال همکاری مجدد با پرسپولیس؟
هر بازیکنی برای رسیدن به اهدافش خود را به چالش می کشد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و به همین دلیل یکی از دلایلی که به اروپا منتقل شدم این بود که بتوانم در این چالش چیزهای خوبی برای خودم خلق کنم. در حال حاضر به سوالی که شما پرسیدید فکر نکرده ام و تمام تمرکزم در زمان مصدومیت این بود که هر چه زودتر به زمین بازگردم. دلم برای بازی تنگ شده بود و می خواستم به شرایط بازی برگردم تا بتوانم قدم به قدم برای رسیدن به اهداف بعدی ادامه دهم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برایم بیفتد. 100% مثل هر بازیکن دیگری دوست دارم در تیم های معروف و خوب اروپایی از جمله لیگ های اسپانیا، ایتالیا و سایر کشورها بازی کنم، البته پرتغال نیز یکی از لیگ های فوتبال معروف و خوب اروپا به حساب می آید.

پس در حال حاضر به بازگشت به ایران فکر نمی کنید؟ در هر صورت شما بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر هستید. به این دلیل که امروز این تیم از این جهت، یعنی در گلزنی در مسابقات احساس ضعف زیادی می کند. آیا این باعث نمی شود که بخواهید به عقب برگردید و به آن فکر نکنید؟
اگر بگویم نه دروغ می گویم. هر بازیکنی در زمان های مختلف و در موقعیت های مختلف به این موضوع فکر می کند. من همچنین به این فکر می کنم که آیا می خواهم یا نه وقتی مشکلاتی در مورد فندم ایجاد می شود. اما در هر صورت حقیقت این است که در حال حاضر با ژیل ویسنته قرارداد دارم. در حال حاضر می‌خواهم خودم را بیشتر و در شرایط بهتری نشان دهم تا بتوانم در اهدافم به تیمم کمک کنم تا هر چه زودتر از این منطقه خطرناکی که شما گفتید خارج شود. بعد از آن هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اما فعلاً مهم این است که برای اهداف آینده خود سخت تلاش می کنم و بقیه را به خدا واگذار کرده ام.

در آستانه جام ملت های آسیا درباره تیم فوتبال ایران چه صحبتی دارید؟
پس از تغییر کادرفنی، مربیان ایرانی با دانش خود به این تیم پیوسته اند. همه چیز طبق برنامه ریزی و به بهترین شکل ممکن پیش می رود. تدارکات خوبی برای این تیم انجام شده و نتایج خوبی هم تا الان کسب شده است. متأسفانه به دلیل مصدومیتی که داشتم برای من خوب پیش نرفت، اما خوشحالم که بقیه پسرها خوب کار کردند و توانستند خود را به کادر فنی معرفی کنند و این فرصت را داشته باشند که این پیراهن را بر تن کنند. . با وجود اینکه این ماه ها غیبت داشتم، اما مصمم تر از قبل هستم که تمام تلاشم را به کار بگیرم تا به افتخار حضور دوباره با تیم ملی برسم.

تیم ملی چه شانسی در جام ملت های آسیا دارد؟
با این بچه هایی که داریم و بازیکنانی مثل جهانبخش، آزمون، طارمی و … که در سطح اول فوتبال اروپا در تمام پست های بهترین لیگ بازی می کنند، همه با هم تلاش می کنیم تا به سطح اول روز جهانی فوتبال نزدیک شویم. بتوانیم کارهای خوبی برای تیم کشورمان رقم بزنیم. این اتفاق صددرصد در جام ملت ها می افتد و انشالله در این رقابت ها هم دیده می شود که می توانیم با ملی پوشان کارهای بزرگی برای کشورمان انجام دهیم.
شما شخصا چقدر برای این فرصت برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام ملت های آسیا ارزش قائل هستید؟
شاید خیلی ها فکر کنند با شرایطی که دارم جام ملت ها برای من از دست رفته است اما امیدوارم در این مسابقات شرکت کنم و برعکس نیست. به نظر می رسد قبل از اردوی اصلی بازی های دوستانه ای برای تیم ملی در نظر گرفته شده و هر بازیکنی امیدوار است تا آخرین لحظه خودی نشان دهد. از آنجایی که مصدوم بودم تنها تلاشم این بود که بتوانم دوباره لباس تیم ملی را بپوشم و بهترین عملکردم را برای این تیم ارائه دهم. پوشیدن پیراهن تیم ملی همیشه یکی از آرزوهای من بوده و حالا که آماده حضور در زمین هستم امیدوارم برای مسابقات بعدی این فرصت را داشته باشم.

نظرت در مورد درخشش طارمی در فوتبال اروپا و تیم های بزرگی که از آنها به عنوان مقصد این بازیکن یاد می شود چیست؟
ما لحظات فوق العاده ای را با هم در پرسپولیس گذراندیم و در گذشته کارهای خوبی را با هم برای تیم انجام دادیم. او اینجا شرایط خوب و فوق العاده ای دارد و طبق اخباری که منتشر شد پیشنهاداتی از تیم های مطرح داشت اما در نهایت این انتقال هنوز نهایی نشده است. در نهایت، همانطور که برای شما بهترین ها را آرزو می کنم، مطمئن هستم که آن اتفاق خوبی که باید برای شما بیفتد، بالاخره خواهد افتاد.

به لحظه مصدومیت شما برگردیم. واقعا در این 10 ماه علی علیپور چه شد؟
روزهایی بوده است که در دوران نقاهت دردهای زیادی را متحمل شده اید و روزهای ناامیدکننده ای حتی باعث گریه شما شده است و از طرفی با نزدیک شدن به دوران بازگشت، روحیه و انرژی شما افزایش می یابد. اما مهم این است که این زمان در حال سپری شدن است و باید خیلی به بازگشت و درخشش با پیراهن باشگاهی و تیم ملی فکر کنیم. این چیزها باعث شد انگیزه ام چند برابر شود تا ناامید نشم و با قدرت ادامه دهم.

در این مدتی که مصدوم شدید، به جز خانواده، به غیر از فوتبال دوستان با چه کسانی در ارتباط بودید؟
در این مدت به غیر از خانواده شما که در کنار شما هستند یا دوستان و افرادی که از ابتدا در فوتبال در کنار شما بوده اند، طبیعتاً ممکن است افراد دیگری آنطور که باید در کنار شما نباشند و اتفاقی که شما دوست دارید. در چنین شرایطی برای شما اتفاق نمی افتد این یک روال طبیعی در فوتبال است و من هرگز به آن تمرکز نکرده ام و به آن فکر نکرده ام.

در مورد مجوز خودروهای وارداتی داخلی که اخیراً لغو شده است، حرفی دارید؟
من زیاد از این موضوع مطلع نیستم چون به ندرت اخبار را دنبال می کنم اما فکر می کنم با وجود همه شرایط سخت مانند انتقاد یا گاهی توهین و توهین یا دوری از خانواده و … بچه ها انرژی و کار خود را می گذارند. . شما باید این شرایط را برای آنها انجام دهید. در واقع شرایط باید به گونه ای باشد که اعضای تیم ملی با چنین چالش هایی مواجه نشوند تا با قدرت تمام برای جام ملت های آسیا آماده شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.