افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

عدالت محوری در حوزه ورزش محور اصلی دولت سیزدهم است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 161409
عدالت محوری در حوزه ورزش محور اصلی دولت سیزدهم است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر رسول ملایم بعدازظهر یکشنبه در مراسم اهدای مدال. اوران و دلاورمردان استان مرکزی، اعلام کردند: قهرمانان با رشادت ها و دلاوری های خود در میادین ورزشی بین المللی، با تزریق نشاط و امید به جامعه و اهتزاز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، دل مردم را شاد کردند. و مشت محکمی در […]

به گزارش خبرنگار مهر رسول ملایم بعدازظهر یکشنبه در مراسم اهدای مدال. اوران و دلاورمردان استان مرکزی، اعلام کردند: قهرمانان با رشادت ها و دلاوری های خود در میادین ورزشی بین المللی، با تزریق نشاط و امید به جامعه و اهتزاز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، دل مردم را شاد کردند. و مشت محکمی در دهان دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب که بر آنها زدند.

برجسته شده: قهرمانان و نام ها اوران این کشور مردان بزرگ مکتب حاج قاسم سلیمانی و زنان با حجاب اسلامی دارد که عظمت زنان و مردان مسلمان را در سطح جهانی به یاد دارند و این نشان می دهد که ورزش های بی ارزش برای جمهوری اسلامی ایران نیز بی ارزش است.

رئیس دفتر امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به نقش ویژه ورزش در سلامت و نشاط اجتماعی مردم و جامعه، تمرکز دولت سیزدهم بر عدالت و حل مشکلات مردم است. قهرمانان ورزشی و در استان ها نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ملایم وی پس از اشاره به اینکه اکنون عرصه ورزش به عرصه جنگ نرم تبدیل شده است، افزود: قهرمانان و نام ها. اوران حوزه ورزش به عنوان سفیر نظام نامگذاری مسئول حراست از ایران و پیام آور معارف ایران اسلامی در جهان بزرگ و عرصه بین المللی است. بین المللی مربوط است

وی گفت: تلاش برای تدوین و تهیه ارقام موثر بر اساس نیازها و اولویت های ورزشی کشور در برنامه هفتم توسعه، طراحی و اجرای برنامه های عملیاتی بازگشت سریع و بهبود وضعیت اسکان قهرمانان، طراحی و اجرای طرح های بازگشت سریع برای عموم مردم. ورزش برای افزایش مشارکت ورزش در سلامت کشور و کاهش بیماری های واگیر از برنامه های اولویت دار وزارت متبوع است.

ملایم اجرای طرح بهسازی سرزمینی و ارتقای پروژه های عمرانی و توسعه زیرساخت های ورزشی با محوریت عدالت، ترویج فرهنگ اخلاق و معنویت در محیط های ورزشی، توجه ویژه به توسعه ورزش بانوان در بخش های عمومی و ورزشی. قهرمانی حرفه ای کردن ورزش با چشم انداز مبتنی بر رونق اقتصادی، استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان در حوزه تصمیم گیری و مدیریت کشور با چشم انداز آینده. نیگری و از ظرفیت های نوآوران و شرکت های دانش بنیان در حوزه ورزش از برنامه های دیگر استفاده شود هدف این منطقه نامگذاری شده است.

سرپرست دفتر امور استان های برنامه وزارت ورزش و جوانان کوچک ایران افتخار با اعزام کاروان بازی های آسیایی با شعار ایمان به سایر اقدامات در عرصه ورزش و جوانان کشور اشاره کرد و گفت: در بازی های آسیایی پای چین شاهد کسب مقام دوم پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران بودیم. که مقام معظم رهبری با قهرمان و پای آسیایی دیدار کردند که در ۱۱ نوبت با حضور ایشان مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفت.

ملایم وی تاکید کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید الگوی مدیران ورزش کشور باشد چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب با ورزش قوی، ایران قدرتمند می شود.

او گفت: مسئولین و جامعه ورزش و جوانان. موظف هستند ایده ها را به سخنرانی، برنامه ها و فعالیت های ورزشی تبدیل کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.