افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

طوفان زرد سپاهان در ورزشگاه آزادی/ 9 گل برای عبور از بحران – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 121540
طوفان زرد سپاهان در ورزشگاه آزادی/ 9 گل برای عبور از بحران – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعدازظهر دوشنبه از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی میزبان «الملک» از ازبکستان بود. این بازی با نتیجه 9 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. فرشاد احمدزاده (8)، رضا اسدی (59)، محمدجواد حسین نژاد (60 و 93)، محمد قربانی […]

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعدازظهر دوشنبه از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی میزبان «الملک» از ازبکستان بود.

این بازی با نتیجه 9 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. فرشاد احمدزاده (8)، رضا اسدی (59)، محمدجواد حسین نژاد (60 و 93)، محمد قربانی (62)، رامین رضاییان (71)، عیسی آل کثیر (78، 87)، شهریار مغانلو (82) در سپاهان. در این بازی آنها گل زدند.

ترکیب تیم

خوزه مورایس سرمربی سپاهان بازیکنان زیر را برای این دیدار به میدان فرستاد:

پیام نجز، هادی محمدی، رضا اسدی (79- عیسی آل کثیر)، محمد کریمی (70- برایان دابو)، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (81- شهریار مغانلو)، میلاد زکی پور (70- آریا یوسفی)، محمد دانشگر، محمد. قربانی، جواد حسین نژاد و احسان پهلوان.

در تیم المالیک بازیکنان زیر وارد زمین شدند:

آرگاشف، کومیلوف، رخامانوف، میرجلال کوسیموف، احمدعلیف، گیوسوف، تورسونوف، کوسیموف، حسنوف، بوسینوف، بواکی.

تیم داوری

کیم جونگ هیوک به عنوان داور مرکزی کره جنوبی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و پارک کیونگ یونگ، جانگ جونگ پیل و یودای یاماموتو به او کمک می کنند تا قضاوت کند.

سپاهان، نیمه اول خوب و با انگیزه

با توجه به پیروزی غیرمنتظره تیم فوتبال نیروی هوایی عراق مقابل اتحادیه عربستان، تیم سپاهان برای ادامه مسیر و صعود به مرحله بعد باید سه امتیاز این دیدار را کسب کند. زردپوشان سپاهان بازی را تهاجمی آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند.

در دقیقه 8 این دیدار ضربه راه دور زکی پور وارد محوطه جریمه شد و فرشاد احمدزاده با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه المالیک کرد تا بازی یک بر صفر به سود سپاهان شود.

فرشاد احمدزاده تنها دو دقیقه بعد از این گل برای دومین بار دروازه حریف خود را باز کرد. اما داور پس از بررسی فیلم این صحنه خطای هند حسین نژاد را اعلام کرد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر ادامه یابد.

تیم فوتبال سپاهان دست از حملات پیاپی خود برنداشت و کاملاً از حریف برتری داشت و در دقیقه 30 ضربه حسین نژاد از بالای دروازه المالیک به بیرون رفت تا نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان برسد. لطف.

نیمه دوم این دیدار با برتری تیمی سپاهان آغاز شد و زردپوشان بهترین تیم میدان بود.

در دقیقه 55 محمدجواد حسین نژاد با یک ضربه پای دقیق در نزدیکی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم سپاهان را به ثمر برساند اما باز هم پس از بررسی صحنه در اتاق داور فیلم، این گل توسط پرای اسدی به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

دقایقی بعد در دقیقه 59 رضا اسدی با پاس بلند پهلوان گل دوم سپاهان را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد در دقیقه 60 ضربه محمدجواد حسین نژاد با برخورد به پای سپاهان از بالای سر دروازه بان به بیرون رفت. مدافع در دو دقیقه بازی 3-0 به سود سپاهان شد.

در دقیقه 62 محمد قربانی موفق شد گل چهارم سپاهان را به ثمر برساند.

در دقیقه 66 حسن اف بازیکن تیم فوتبال المالیک با ضربه سر رامین رضاییان و مشورت در اتاق VAR از زمین مسابقه اخراج شد تا کار تیم ازبکستانی سخت شود.

رامین رضاییان در دقیقه 71 با اشتباه دروازه بان ازبکستان موفق شد گل پنجم سپاهان را به ثمر برساند.

در دقیقه 76 کمک داور گل محمدرضا دانشگر را آفساید اعلام کرد.

داور در دقیقه 78 به دلیل خطای بازیکن ازبکستانی در محوطه جریمه را به سود عیسی الکثیر اعلام کرد. آل کثیر پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل ششم سپاهان را به ثمر برساند.

در ادامه شهریار مقانلو موفق شد در دقیقه 82 با شوتی از پشت محوطه برای هفتمین بار دروازه المالیک را باز کند.

عیسی آل کثیر در دقیقه 87 گل هشتم سپاهان را به ثمر رساند و حسین نژاد نیز در دقیقه سوم وقت اضافه گل نهم را به ثمر رساند.

سپاهان با این پیروزی 7 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر، پس از نیروی هوایی عراق در رده دوم و پس از الاتحاد با 10 امتیاز قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه، نیروی هوایی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر اتحاد را شکست دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.