افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

طرح طبیعت گردی آشوراده کاملا زیست محیطی است

  • کد خبر : 158871
طرح طبیعت گردی آشوراده کاملا زیست محیطی است

به گزارش خبرنگار بازار علی سلاجقه در حاشیه افتتاح طرح طبیعت گردی آشوراده: این پروژه علاوه بر مزیت های زیست محیطی دارای امکان قایق سواری است که باعث ایجاد اشتغال و سرگرمی می شود. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به دستور ویژه رئیس جمهور در اولین سفر خود به […]

به گزارش خبرنگار بازار علی سلاجقه در حاشیه افتتاح طرح طبیعت گردی آشوراده: این پروژه علاوه بر مزیت های زیست محیطی دارای امکان قایق سواری است که باعث ایجاد اشتغال و سرگرمی می شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به دستور ویژه رئیس جمهور در اولین سفر خود به استان گلستان در خصوص احیای خلیج گرگان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع جلسات متعددی در تالاب های کشور برگزار شد. . ستاد مرمت با حضور کارشناسان.

وی ادامه داد: همچنین طی جلساتی با حضور دانشگاهیان، کارشناسان و صاحب نظران طرح جامع تعریف شد که در نتیجه آن 5 هزار هکتار به حریم خلیج گرگان اضافه شد.

وی بیان کرد: با توجه به آگاهی از حساسیت های منطقه و جمعیت بومی، صندوق ملی محیط زیست را وارد کردیم تا در زمینه سرمایه گذاری فعالیت کنیم در حالی که کار کاملاً زیست محیطی بود و مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه محیط زیست از ظرفیت های اشتغال و کارآفرینی بسیار خوبی برخوردار است، تصریح کرد: در طرح گردشگری آشوراده تمامی مسائل زیست محیطی رعایت شده و پایش به صورت دوره ای انجام می شود.

سلاجقه تاکید کرد: لازم است دستگاه های متولی اعم از وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو وظایف خود را در زمینه اعطای حق آبه و همچنین مدیریت جامع حوضه و پمپاژ آب به خوبی انجام دهند تا طرح رها نشده است
وی خاطرنشان کرد: طرح طبیعت گردی آشوراده باعث افزایش ضریب اقتصادی مردم منطقه می شود و الگوی توسعه ای مبتنی بر محیط زیست در سراسر کشور است.

من باید بگویم؛ سلاجقه که اعضای هیئت دولت رئیس جمهور کشورمان را در سفر به استان گلستان همراهی می کرد، به عنوان نماینده دولت از جزیره آشوراده و خلیج گرگان بازدید کرد، کارخانه فرآوری میگو را افتتاح کرد، از گمیشان، اینچه، آلما گل، آلاگل بازدید کرد. و تالاب آجی گل، بازدید از پست کنترل محیط زیست، افتتاح خانه فناوری محیط زیست در گرگان، علاوه بر برگزاری نشست با نخبگان در خصوص رفع مشکلات شهرستان های بندرترکمن و گامیشان و دیدار با خانواده های معظم شهدا در برنامه سفر آنها. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.