افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو آغاز شد

  • کد خبر : 230741
طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو آغاز شد

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در آستانه تعطیلات نوروزی سال 1403 با پوشش حداکثری نمایندگی های مجاز کشیک، فروشگاه ها و استفاده از تمام ظرفیت گروه های امداد و نجات با مجموع 3086 مرکز خدماتی آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشد. به گزارش روابط […]

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در آستانه تعطیلات نوروزی سال 1403 با پوشش حداکثری نمایندگی های مجاز کشیک، فروشگاه ها و استفاده از تمام ظرفیت گروه های امداد و نجات با مجموع 3086 مرکز خدماتی آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در این طرح حدود 300 نمایندگی کاشیک در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان و بر اساس تقویم ماه مبارک رمضان با این ایام شش نمایندگی، 24 ساعت شبانه روز و برای مشتریان روزه دار از افطار تا سحر، خودروی مشتریان و 89 نمایندگی نیز خودروهای حمل شده توسط ناوگان آمبولانس ایران را در شب می پذیرند.

در برنامه بعدی ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران با 2800 شیفت خدمه شامل ناوگان تعمیراتی، ترابری، چند منظوره و پایگاه امداد و نجات و حدود شش هزار نفر در شهرها و جاده های کشور فعال خواهد بود. گروه خدمات پس از فروش ایران خودرو به مشتریان خدمات رسانی خواهد شد.

با توجه به اینکه یکی از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو کاهش زمان تحویل خودرو در نمایندگی ها است، شرکت ایساکو از ابتدای پاییز 1402 طبق جلسات و برنامه ریزی های مدون پیش بینی کرد تعداد قطعات یدکی مورد نیاز خودروهای مشتریان در ایام عید و تامین و تخصیص آنها به نمایندگی ها و افزایش تعداد فروشگاه های مجاز در این ایام، کشیک تجهیزات و نیازهای کامل این طرح را آماده کرده و اقدامات در نظر گرفته شده است. به گونه ای که در نمایندگی ها میانگین زمان حضور اولین امدادگران در محل مراجعه کنندگان و میانگین زمان تعمیرات و خودروهای مورد انتظار و توقف بیشتر کاهش می یابد.

در طرح خدمات و امداد نوروزی امسال نیز مانند سال گذشته، حمل و نقل خودروهای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به محل مشتری و درخواست آنها به صورت رایگان در 104 هزار کیلومتر از جاده های سراسر ایران انجام می شود.

در ایام نوروز به منظور حمایت از اجرای بهینه طرح و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات در آژانس های مجاز و راه های مواصلاتی سراسر کشور نظارت کامل به صورت حضوری و سیستمی انجام می شود، بنابراین برای دومین سال در در یک ردیف ستادی متشکل از معاونین و مدیران هر روز در ایساکو حضور خواهند داشت و با تشکیل جلسه روزانه به سرعت تصمیمات و اقداماتی برای مشکلات خاص خودروهای متوقف شده مشتریان در نمایندگی ها اتخاذ می شود تا خودروها تحویل گیرند. و به سرعت به دست مشتریان می رسد و هموطنان می توانند با خیالی آسوده از تعطیلات خود لذت ببرند.

ایساکو همانند سال های گذشته در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود علاوه بر ارائه خدمات به صاحبان محصولات ایران خودرو، خدمات پشتیبانی را تا حد امکان به صاحبان محصولات سایر شرکت های خودروسازی کشور نیز ارائه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که مهمترین هدف خدمات پس از فروش ایران خودرو سهولت در ارائه خدمات به هموطنان و تسریع در ارائه خدمات می باشد و هر یک از معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه انجام می دهند. بنابراین. برای جلب رضایت هموطنان به ویژه در ایام نوروز تمام تلاش خود را می کنند. خاطره خوبی از خود به جا می گذارند.

لازم به ذکر است، دارندگان محصولات ایران خودرو می توانند جهت دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز در سراسر کشور با مرکز پاسخگویی و پشتیبانی ایران خودرو به شماره 096440 تماس حاصل نمایند و یا درخواست خدمات مختلف را در اپلیکیشن ایساکو و اپلیکیشن ایساکو ثبت نمایند. وب سایت www.096440.com بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.