افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

طراحی الگوریتم برای بکارگیری مهندسین مجری توانمند. موافقت وزارت راه با افزایش 76 درصدی نرخ مهندسان

  • کد خبر : 214680
طراحی الگوریتم برای بکارگیری مهندسین مجری توانمند.  موافقت وزارت راه با افزایش 76 درصدی نرخ مهندسان

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: حمزه شکیب در همایش روز مهندس با بیان اینکه خوشبختانه از چند ماه قبل با رای دیوان عدالت اداری استفاده از مجریان ذیصلاح برای تمامی ساختمان ها الزامی شد، گفت: الگوریتم کار مجریان ذیصلاح است. مراجع در حال طراحی هستند و هفته آینده اعلام می شود و مجریان […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: حمزه شکیب در همایش روز مهندس با بیان اینکه خوشبختانه از چند ماه قبل با رای دیوان عدالت اداری استفاده از مجریان ذیصلاح برای تمامی ساختمان ها الزامی شد، گفت: الگوریتم کار مجریان ذیصلاح است. مراجع در حال طراحی هستند و هفته آینده اعلام می شود و مجریان موظف به انجام این فرآیند هستند.

وی ادامه داد: مهندسان باید بحث مجری ذی صلاح را به نحو احسن اجرا کنند و از مهندسان می خواهم که خوب کار کنند و این خدمات مهندسی را رایگان ارائه ندهند.

شکیب با بیان این واقعیت که جامعه مهندسی در ساخت و ساز دچار تحولات و تحولات اساسی شده است، افزود: همه مدیران و مسئولان و حتی بهره برداران به وجود همه مهندسان افتخار می کنند و سازمان نظام مهندسی ساختمان توانست سه مهم را از آن خود کند. اقدامات سال گذشته . دادن

در سال کنترل تورم با کمک دوستان وزارت راه و شهرسازی این نرخ به 76 درصد افزایش یافت.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور خاطرنشان کرد: اولین اقدام مربوط به کارمزد خدمات مهندسی بود که خوشبختانه با کمک دوستان وزارت راه و شهرسازی تا ۷۶ درصد افزایش یافت. سال توقف تورم

اگرچه قانون مستلزم استفاده از مجریان ذیصلاح است و در موضوع دوم نیز به وضوح بر آن تاکید شده است، اما اجرای آن تحت تاثیر فراز و نشیب قرار نگرفت.

وی بیان کرد: اقدام دوم بیمه مهندسین بود که پس از سال ها تصویب شد و سومین اتفاق بحث مجریان ذی صلاح است که علیرغم نیاز به بکارگیری مجریان ذیصلاح در قانون مستقر شده و به صراحت تاکید شده است. موضوع دوم، اما اجرای آن تحت تاثیر قرار گرفته است. فراز و نشیب ها جواب نداد.

حق الزحمه واقعی مهندسان سال آینده را به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کنیم چون هزینه ساخت که ملاک تعیین حق مهندسی است اصلا واقعی نیست.

وی خطاب به مهندسان حاضر در همایش تاکید کرد: حق الزحمه واقعی مهندسان سال آینده را به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کنیم زیرا هزینه ساخت که ملاک تعیین حق مهندسی است واقعی نیست. . به هیچ وجه و این موضوع همیشه مورد تمسخر جامعه مهندسی قرار می گیرد و ما واقعا مصمم هستیم که این تعرفه را به واقعیت تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر این در سال آینده به دنبال اجرای 22 آیین نامه ملی با همکاری وزارت راه و کشور و مجلس هستیم که در عین حال زمینه ایجاد قابلیت های شغلی جدید برای مهندسان و همچنین جلوگیری از حوادثی مانند آتش سوزی در ساختمان ها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.