افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

شکست پرسپولیس در نیمه دوم مقابل صنعت نفت/آبادانی ها 10 بازیکن خود را از دست دادند – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 118015
شکست پرسپولیس در نیمه دوم مقابل صنعت نفت/آبادانی ها 10 بازیکن خود را از دست دادند – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر صنعت نفت همراه بود. ترکیب شگفت انگیز پرسپولیس. یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تغییری در قسمت تهاجمی تیمش ایجاد کند تا نبیل باهویی […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر صنعت نفت همراه بود.

ترکیب شگفت انگیز پرسپولیس.

یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تغییری در قسمت تهاجمی تیمش ایجاد کند تا نبیل باهویی مهاجم سوئدی برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار بگیرد و شهاب زاهدی از روی نیمکت بازی را تماشا کند.

ترکیب پالفوس برای این دیدار به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، حسین کنعانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری، نبیل باهویی.

عبدالله ویسی نیز برای شروع بازی امروز بازیکنان زیر را در نظر گرفت:

پیام پارسا، میثم تحیدست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، فرزین تاصحگری، احمد شریعت زاده و علی یوسف.

شگفتی نفت

نیمه اول با استراتژی همیشگی پرسپولیس یعنی مالکیت توپ و گردش در کل زمین همراه بود اما ضدحملات خطرناک صنعت نفت بارها خط دفاعی سرخ ها را به هم ریخت.

هافبک های پهن نفت با خلاقیت در پاس های خود بارها خط دفاع میزبان محبوب ورزشگاه آزادی را به هم زدند تا اینکه علی یوسف با پاس حسین سنگر قیر در دقیقه 12 تک گل نیمه اول را برای میهمان به ثمر رساند و به پرپسولیسی مبهوت کرد. و طرفدارانش

پس از این گل پرسپولیس تمام تلاش خود را کرد تا نیمه اول با همان گل به سود میهمان به پایان برسد.

سنگگیر که پاس گل تیمش را به ثمر رساند در دقیقه 45 از علی صفایی داور مسابقه کارت زرد دوم خود را دریافت کرد که به همین دلیل از زمین مسابقه اخراج شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.