افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

شور و احساس در دور دوم تنیس آزاد جام MVM

  • کد خبر : 377288
شور و احساس در دور دوم تنیس آزاد جام MVM

به گزارش بازار، شرکت مادیریم خودرو در نظر دارد دومین دوره مسابقات تنیس آزاد MVM Cup را برگزار کند. این تورنمنت 1000 امتیازی مانند دوره قبل که سال گذشته برگزار شد با حضور تنیسورهای مطرح کشور برگزار می شود که نتایج آن تاثیر بالایی در رتبه بندی این ورزشکاران خواهد داشت. این مسابقات با حضور […]

به گزارش بازار، شرکت مادیریم خودرو در نظر دارد دومین دوره مسابقات تنیس آزاد MVM Cup را برگزار کند. این تورنمنت 1000 امتیازی مانند دوره قبل که سال گذشته برگزار شد با حضور تنیسورهای مطرح کشور برگزار می شود که نتایج آن تاثیر بالایی در رتبه بندی این ورزشکاران خواهد داشت.

این مسابقات با حضور بیش از 200 تنیسور برتر کشور در زمین های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود و به نفرات برتر جوایز مالی ارزنده ای اهدا می شود.

MVM از سال گذشته رویکرد جدید خود را برای حمایت از ورزش و جوانان و ورزشکاران مستعد کشور آغاز کرده است، در دو سال اخیر دو دوره مسابقات اسکی MVM Cup و یک دوره مسابقات MVM Cup برگزار شده است.

ایجاد بستری برای نشان دادن استعداد ورزشکاران ایرانی

چشم انداز شرکت خودروسازی به ویژه ام وی ام از ابتدا بر این اساس شکل گرفته است که علاوه بر تولید خودروهای با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش در بالاترین سطح، همواره پشتوانه ای در کنار ورزشکاران و هنرمندان کشور باشد. کشور، و رویدادهای مختلف ورزشی و هنری در سطوح مختلف جشن گرفته می شود.

در حال حاضر مسابقات تنیس کاپ MVM در حال تبدیل شدن به یکی از معتبرترین مسابقات کشوری است که هر ساله ورزشکاران و استعدادهای جوان مطرح در آن شرکت می کنند و مهارت های خود را محک می زنند. از این منظر شرکت خودروسازی و مدیریت برند MVM در تلاش است تا اقدامات موثری در زمینه استعدادیابی انجام دهد و بستری برای نمایش مهارت های ورزشکاران مستعد کشور فراهم کند و قطعا این اقدامات محدود نخواهد بود. به جشن رویدادهایی مانند مسابقات اسکی و تنیس.

مسئولان خودروها امیدوارند که ورزشکاران بتوانند در این مسابقات کالیبر خود را بسنجند و برای مبارزات معتبر بین المللی آماده شوند. حمایت از ورزش و انجام فعالیت های عام المنفعه و خیریه یکی از مهمترین محورهای برند MVM است و مدیریت این شرکت می خواهد این تمرکز را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.