افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

شهادت سید حسن نصرالله برای آینده حزب الله مشکلی ایجاد نمی کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379799
شهادت سید حسن نصرالله برای آینده حزب الله مشکلی ایجاد نمی کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر کل و کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، آتش نشانان را به عنوان افراد زحمت کش و دلسوز جامعه معرفی کرد و گفت: یکی از طبقاتی که برای ایجاد امنیت برای جامعه سخت تلاش می […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر کل و کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، آتش نشانان را به عنوان افراد زحمت کش و دلسوز جامعه معرفی کرد و گفت: یکی از طبقاتی که برای ایجاد امنیت برای جامعه سخت تلاش می کنند». آتش نشانان ما در آتش نشانی و خدمات ایمنی هستند.

و افزود: این افراد جان خود را برای تضمین امنیت جامعه می دهند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در ادامه سخنان خود با تسلیت به مناسبت شهادت رهبر مقاومت آیت الله سید حسن نصرالله گفت: قتل ناجوانمردانه ای توسط رژیم دروغین و شکست خورده اسرائیل صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اگرچه ضایعه بسیار دردناکی برای خود و جبهه مقاومت متحمل شده ایم اما به رضای خداوند راضی هستیم، ادامه داد: همه معتقدیم این ضایعه هیچ خللی در ادامه راه حزب الله ایجاد نخواهد کرد.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه عزم جبهه مقاومت برای دشمن سنگین بود و از این پس نیز خواهد بود، گفت: رژیم جعلی با جنایت هایی که انجام داده و خون سید حسن نصرالله را ریخته نشان داد که بسیار بزدل است. در میان مسلمانان غوغایی برای نابودی دشمن ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: یکی از نقشه های دشمن در جنگ این است که اراده شما را بگیرد مانند تخریب سازه ها، ایجاد یاس، ترور فرماندهان و این قانون جنگ است یعنی همه برای پیروزی بجنگید و ما قطعا برای پیروزی خواهیم جنگید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.