افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

شرایط لازم برای خودروهای «هودینگ» از مرز مهران تا اربعین فراهم شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 33088
شرایط لازم برای خودروهای «هودینگ» از مرز مهران تا اربعین فراهم شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا شنبه شب در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی استان شناسایی شد. نشانی خط کمک و موارد اضطراری برای کمک به بازدیدکنندگان در طول روز اربعین خبر وی گفت: سال گذشته محل تردد بازدیدکنندگان با نشانی در کمک رسانی تداخل داشت که دیروز در طرح بازدید از زیرساخت های […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا شنبه شب در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی استان شناسایی شد. نشانی خط کمک و موارد اضطراری برای کمک به بازدیدکنندگان در طول روز اربعین خبر وی گفت: سال گذشته محل تردد بازدیدکنندگان با نشانی در کمک رسانی تداخل داشت که دیروز در طرح بازدید از زیرساخت های اربعین و پایانه مرزی مهران تصمیم گرفته شد. نشانی امداد باید جدا از محل سفر بازدیدکننده تعیین شود تا تیم. وسیله نقلیه یاوران این نشانی پوشیدن

با سرنخ طبق توافق وزیر کشور با وزیر کشور عراق برای کاپوت ماشین از پایانه مرزی مهران افزود: پیرو این توافقات باید شرایط فراهم شود آماده شده ما قبلاً در این رابطه این کار را انجام می دادیم، نشانی کاپوت ماشین پیدا شد.

نماینده ارشد دولت در استان ایلام ادامه داد: طی چند هفته گذشته دو طرح برای مکان یابی موکب ها تدوین شده و از این دو طرح طرحی مشخص شده است، بنابراین امسال طبق برنامه ریزی تدوین شده تمامی موکب ها جانمایی می شود.

مدیران خاصی را برای شهرهای زیارتی منصوب کرد تاکید کرد و گفت: برای کمک به استانداران و خدمت رسانی به زائران به زودی برای هر شهر مدیران خاصی مشخص می شود و پس از مشخص شدن در شهرهای زیارتی به زائران خدمت رسانی می کنند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام در ادامه گفت: عملیات محوطه سازی پارکینگ شماره 2 اربعین و عملیات آسفالت معابر آن در هفته آینده انجام می شود.

وی افزود: کار دیوارکشی پارکینگ اربعین 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هفته آینده به پایان می رسد.

بهرام نیا با اشاره به اینکه عملیات نصب 8 کیلومتری نیوجرسی در دو پارکینگ اربعین به زودی آغاز می شود، افزود: هشت منطقه برای پارک خودرو در این پارکینگ شناسایی شده و 12 سامانه مانیتورینگ دوربین ایجاد می شود.

وی گفت: همچنین 24 دکل نوری در پارکینگ های شماره 1 و 2 و 400 چراغ جدید در پارکینگ شماره یک نصب می شود.

وی بیان کرد: پارکینگ اربعین شماره یک با 55 هکتار و پارکینگ شماره 2 با 25 هکتار و در مجموع 2 پارکینگ اربعین به مساحت 80 هکتار ظرفیت پارک حداقل 100 هزار خودرو را دارند. بعلاوه با در نظر گرفتن پارکینگ های خصوصی و دولتی در مجموع ظرفیت پارکینگ حدود 180000 خودرو برای اربعین امسال در این شهر را دارند. مهران موجود است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.