افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

شایعاتی در مورد مرگ پوتین به وجود آمد / چه خبر است؟

  • کد خبر : 168757
شایعاتی در مورد مرگ پوتین به وجود آمد / چه خبر است؟

به گزارش دیلی استار، پس از سخنرانی ولادیمیر پوتین به مناسبت سال جدید، شایعات در مورد مرگ او دوباره افزایش یافته است زیرا برخی معتقدند ویدیوی او توسط هوش مصنوعی ساخته شده است. نظرات از پیش ضبط شده کمتر از چهار دقیقه طول می کشد و قبلاً توسط میلیون ها نفر مشاهده شده و در […]

به گزارش دیلی استار، پس از سخنرانی ولادیمیر پوتین به مناسبت سال جدید، شایعات در مورد مرگ او دوباره افزایش یافته است زیرا برخی معتقدند ویدیوی او توسط هوش مصنوعی ساخته شده است.

نظرات از پیش ضبط شده کمتر از چهار دقیقه طول می کشد و قبلاً توسط میلیون ها نفر مشاهده شده و در زمان ها و مناطق زمانی مختلف در روسیه پخش شده است.

در این ویدئو، پوتین با چهره‌ای سفید در پس‌زمینه کرملین ظاهر شد و از همبستگی و قدرت شهروندانش تمجید کرد.

وی همچنین خطاب به نیروهای مسلح در حال جنگ در اوکراین گفت: ما به شما افتخار می کنیم، شما قهرمان هستید، حمایت همه مردم را احساس می کنید.

اگرچه هیچ چیز غیرعادی در محتوای سخنرانی دیده نشد، اما پس از اینکه مردم متوجه چیز عجیبی در مورد ظاهر پوتین شدند، کلیپ هایی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. ایگور سوشکو، مدیر اجرایی گروه تحقیقاتی غیرانتفاعی “باد تغییر” مستقر در واشنگتن، به منطقه اطراف کراوات پوتین مشکوک بود و در شبکه اجتماعی نوشت که پوتین توسط کامپیوتر تلفظ می شود. به ناحیه گردن توجه کنید. “

ایگور سوشکو در این رابطه نوشت که این موضوع به شایعات در مورد جایگزینی پوتین، بیماری یا مرگ او دامن زد. این فعال همچنین نحوه انتشار این ویدئو در وب سایت کرملین را با کیفیت 360p به جای 720p HD (مانند سخنرانی های قبلی) برجسته کرد.

آنتون گراشچنکو، سیاستمدار اوکراینی نیز مشکوک بود که مشکلی در این ویدئو وجود دارد. وی همچنین در این ویدئو به ناحیه گردن پوتین اشاره کرد و وضعیت چانه پوتین را عجیب توصیف کرد.

شایعات از کجا آمد؟

حدود دو ماه پیش شایعاتی مبنی بر درگذشت رهبر روسیه منتشر شد و گمانه زنی ها را از سطح بیماری بالاتر برد، به گونه ای که خبر مرگ پوتین در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

علت مرگ سکته قلبی اعلام شد که در 26 اکتبر 2023 مشخص شد.

در همین حال، تحقیقات هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل ویژگی های صورت، راه رفتن و صحبت کردن پوتین به این نتیجه رسیده است که رهبر روسیه یک جعلی است.

هوش مصنوعی می گوید پوتین مرده است!

تجزیه و تحلیل صوتی حضور پوتین در انظار عمومی توسط موسسه معتبر آزمایشگاهی ارتباطات صوتی ژاپن نیز ادعاهای مربوط به وجود بدال را تایید می کند.

بر اساس این نتایج، پوتین واقعی امسال میزبان رژه روز پیروزی در میدان سرخ در 9 مه بوده است، اما ممکن است پوتین دیگری 11 ماه پیش از پل کریمه بازدید کرده باشد.

فناوری هوش مصنوعی تنها 53 درصد تطابق بین پوتین و جانشین وی پیدا کرد.

علاوه بر این شایعات، با ادامه جنگ در اوکراین، رسانه های غربی نیز گمانه زنی هایی را در مورد ترور پوتین مطرح می کنند. تنها دلیل این امر فشارهای داخلی و احتمال وقوع کودتا است. جک دیواین، کهنه کار سیا می گوید اگر رهبر 71 ساله روسیه به زودی فردا ناپدید شود، تعجب نخواهد کرد.

پوتین با حمله به اوکراین، بذر مرگ سیاسی خود را کاشت

به گفته جک دیوین، احتمال کودتا توسط حلقه داخلی او با چشم انداز “رکود دائمی” در اوکراین افزایش می یابد. او معتقد است پوتین به طور فزاینده ای غیرقابل پیش بینی و خطرناک شده است و با حمله به اوکراین بذر مرگ سیاسی خود را کاشت.

پل گوبل، تحلیلگر سابق سیا نیز استدلال می کند که کشور در حال توسعه به دلیل بی تدبیری پوتین به طرز مهلکی تضعیف شده است و احتمالاً در آستانه رویدادهای پرتلاطمی که در سال های آینده آن را فرا خواهد گرفت، جان خود را از دست خواهد داد.

پیش بینی عجیب تحلیلگر سیا: آیا مرگ پوتین و تجزیه روسیه نزدیک است؟

پوتین حمله خود به اوکراین را در انتظار یک پیروزی سریع آغاز کرد، اما مقاومت قهرمانانه اوکراین منجر به کشتار نیروهایش و از بین رفتن اعتبار او شد.

در همین حال، مقامات نظامی اوکراین نیز معتقدند که جنگ تنها با مرگ پوتین پایان خواهد یافت. ژنرال کریلو بودانوف، رئیس سرویس اطلاعات نظامی اوکراین، یکی از این افراد است، اما در مورد وضعیت خود سکوت کرده و مطمئن نیست که رهبر روسیه مرده است یا خیر.

از زمان شروع جنگ در اوکراین، پوتین سوژه گمانه زنی های مختلفی بوده است تا کوچک ترین حرکت یا تغییر در چهره او محل بحث و مناقشه شود.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.