افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

سیری ناپذیری تراکتور در آخرین ایستگاه نیم فصل – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 166193
سیری ناپذیری تراکتور در آخرین ایستگاه نیم فصل – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر شنبه از ساعت 15 دیدار تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد. دانش آموزان لمس کنید در نیمه اول این بازی. وزوز آنها توپ و میدان را به نمایش گذاشتند و توانستند با گل های تماشایی […]

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر شنبه از ساعت 15 دیدار تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دانش آموزان لمس کنید در نیمه اول این بازی. وزوز آنها توپ و میدان را به نمایش گذاشتند و توانستند با گل های تماشایی عارف آقاسی در دقیقه 25 و مهدی هاشم زاده در دقیقه 34 این نیمه را به سود خود به پایان برسانند.

در نیمه دوم هر چند تراکتورسازی موقعیت های زیادی داشت اما در دقیقه 78 محمد قنبری برای سومین بار دروازه صنعت نفت آبادان را باز کرد تا این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود بومی ها به پایان برسد. تجهیزات.

تیم تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان یا محوطه حسین پورحمیدیشجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، سعید کریم آذر، سیامک نعمتی، ریکاردو الوزسید مهدی حسینی گوستاوو واگنانمحمد قنبری، مهدی هاشم نژاد و مهدی عبدی وارد زمین شدند.

علاوه بر این تیم صنعت نفت آبادان با ترکیب فهد طالب، میشم تهیدست، محمدرضا خانزاده، فیاض میردورقییوسف چی فروختی؟ (فاخر تهامی)، امیرمحمد پناهی، رضا امانی نژاد، حکیم نصاری (طالب) ریکانی، یوسف کیشمس (حسین شانانی، فرزین تشکری و علی یوسف

تیم داوری این دیدار متشکل از یاسر همرنگ، حامد تازه پور، اسماعیل احمدی، حسن زیاری و محمدرضا اکبریان به عنوان ناظر داوری بودند.

لازم به ذکر است تراکتورسازی با پیروزی امروز 28 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.