افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

سیاست کشور در صنعت خودرو حرکت به سمت کیفیت و برقی شدن است

  • کد خبر : 192369
سیاست کشور در صنعت خودرو حرکت به سمت کیفیت و برقی شدن است

به گزارش بازار، عباس علی آبادی روز چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه خودرو در شهرآفتاب از 20 تا 25 بهمن ماه اظهار داشت: خودروهای برقی باید دارای مزیت کافی برای ترغیب مردم به استفاده از آن باشند. وی افزود: مردم با خودروهای برقی آشنایی ندارند، احساس می کنند خودروهای برقی ضعیف هستند. اگرچه اینطور نیست. […]

به گزارش بازار، عباس علی آبادی روز چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه خودرو در شهرآفتاب از 20 تا 25 بهمن ماه اظهار داشت: خودروهای برقی باید دارای مزیت کافی برای ترغیب مردم به استفاده از آن باشند.

وی افزود: مردم با خودروهای برقی آشنایی ندارند، احساس می کنند خودروهای برقی ضعیف هستند. اگرچه اینطور نیست. تست و استفاده از این خودروها باید در نمایشگاه ها انجام شود تا مردم با کارایی آنها آشنا شوند. از این حیث با برگزاری نمایشگاه های خودرو سعی می شود مردم را با توانمندی های فرامرزی صنعت خودرو آشنا کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در حوزه تعرفه‌های تجاری یک درصد سود به خودروهای برقی اختصاص داده شده است تا مردم با خودروهای برقی آشنا شوند.

وی پس از بیان اینکه اولویت در برقی شدن خودروها شهرهای بزرگ است، گفت: یکی از مزیت های خودروهای برقی کاهش آلودگی هوا است، امری که در شهرهای بزرگی مانند تهران، پایتخت کشور، تبریز نیز مورد توجه قرار می گیرد. و اصفهان.

علی آبادی گفت: در تهران 11 جایگاه شارژ خودروهای برقی به روش سریع تری تبدیل شده است و در همه شهرها، جاده ها و بین راه ها جایگاه شارژ خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه باید به سمت ارتقای راندمان احتراق در کشور حرکت کنیم، گفت: ظرفیت تولید 92 هزار مگاوات نیروگاه در کشور داریم که تامین برق در فصل و ساعات پیک است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: پنج سال است که در حال بررسی برقی شدن خودروها هستیم، از این نظر در ساخت نیروگاه ها و زیرساخت ها در زمینه برقی سازی برای شارژ خودروهای برقی مشارکت داریم، در حالی که 22 مورد داریم. میلیون خودرو در کشور که اگر همه چیز برقی شود زمان می برد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت های خودروسازی بر اساس ضوابط خودرو وارد می کنند، گفت: آمار دقیقی از تعداد خودروهای وارداتی وجود ندارد، هر شرکت خودروسازی حدود 30 هزار خودرو سفارش شرکت های خودروسازی وارد کرده است و چندین هزار خودرو نیز طبق سنت سون وارد می شود. .

علی آبادی ادامه داد: سیاست وزارت حراست در حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان تابع رهبری و دستور کار دولت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.