افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

سلیمی نمین: مدیریت می خواهد لاریجانی را تنبیه کند/ جهانگیری و همتی مشکلی برای کاندیداتوری ندارند

  • کد خبر : 275047
سلیمی نمین: مدیریت می خواهد لاریجانی را تنبیه کند/ جهانگیری و همتی مشکلی برای کاندیداتوری ندارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا درباره درگیری اصولگرایان در انتخابات گفت: به طور قطع اصولگرایان کاندیداهای زیادی خواهند داشت و اصلاح طلبان نیز وضعیت مشابهی را تجربه می کنند. بعید است که اصلاح طلبان فقط روی یک فرد تمرکز کنند. ساختار تشکیلاتی اصولگرایان هر کاری که ممکن است انجام خواهد […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا درباره درگیری اصولگرایان در انتخابات گفت: به طور قطع اصولگرایان کاندیداهای زیادی خواهند داشت و اصلاح طلبان نیز وضعیت مشابهی را تجربه می کنند. بعید است که اصلاح طلبان فقط روی یک فرد تمرکز کنند. ساختار تشکیلاتی اصولگرایان هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد، اما به نظرم خوشبینانه است که یکی از اصولگرایان نماینده همه سلیقه ها باشد.

وی در ادامه درباره جریان های درون اصولگرایان گفت: در درون اصولگرایان سه جریان خاص را می بینیم، اول جریان اعتدال، دوم آن هایی که کمتر دیگران را قبول دارند و سوم آن هایی که سنتی بوده اند. حالا معلوم نیست این سه جریان چه نامزدی را معرفی خواهند کرد. در این جریان ها افراد زیادی هستند که با هم رقابت می کنند. حتما بین خودشان توافق خواهند کرد. مثلاً چند نامزد هستند که در دولت حضور دارند.

وی افزود: جبهه پایداری بعید است کاندیدای مشخصی داشته باشد، احتمالاً همچنان بر اساس ائتلافی که در مجلس به وجود آمد است.

سلیمی نمین درباره احتمال باز شدن فضای سیاسی برای اصلاح طلبان گفت: قطعا این امکان وجود دارد، بعید می دانم مشکلی برای حضور اصلاح طلبان پیش بیاید. آقای جهانگیری، همتی و لاریجانی برای روی صحنه رفتن مشکلی ندارند. مشخص نیست لاریجانی شخصا روی صحنه می رود یا خیر. رهبری می خواهند مجازاتی را که انجام شد اصلاح کنند.

۲۷۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.