افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

سفر با ماشین شخصی به ارمنستان را آسان کنید

  • کد خبر : 133443
سفر با ماشین شخصی به ارمنستان را آسان کنید

به گزارش بازار، این تفاهم نامه به منظور تقویت هر چه بیشتر روابط دوستانه و همکاری های راهبردی در تردد زمینی بین دو کشور به امضای محمد حسین صوفی، مدیرکل مرکز اتومبیلرانی و جهانگردی ایران و آرسن مانوکیان، رئیس باشگاه اتومبیلرانی ارمنستان رسید. ایران و ارمنستان و با هدف توسعه همکاری‌های دو کشور در زمینه […]

به گزارش بازار، این تفاهم نامه به منظور تقویت هر چه بیشتر روابط دوستانه و همکاری های راهبردی در تردد زمینی بین دو کشور به امضای محمد حسین صوفی، مدیرکل مرکز اتومبیلرانی و جهانگردی ایران و آرسن مانوکیان، رئیس باشگاه اتومبیلرانی ارمنستان رسید. ایران و ارمنستان و با هدف توسعه همکاری‌های دو کشور در زمینه ایمنی راه‌ها و ارائه خدمات وسایل نقلیه اضطراری به مسافران و اتباع دو کشور، جذب گردشگران ارمنی به ایران و ترویج و گسترش سفرهای مسئولانه و ایمن.

طرح صدور مجوز ترخیص کالا از گمرک برای ورود موقت خودروهای ارمنی به ایران توسط نمایندگان باشگاه اتومبیل رانی کشور به عنوان صادرکننده و مرکز اتومبیل رانی و جهانگردی ایران به عنوان گیرنده بر اساس امضای تفاهم نامه انجام می شود. بین این دو نهاد بین المللی؛ بنابراین اتباع ارمنستان از این پس می توانند از طریق مرز آگارک – نوردوز در استان آذربایجان شرقی که تنها مرز مشترک دو کشور است وارد ایران شوند.

طرح صدور گذرنامه گمرکی (گذر دو مرحله ای) برای وسایل نقلیه گردشگران ارمنی در راستای تلاش های مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی برای کاهش تشریفات و تسهیل و تسریع در تردد زمینی وسایل نقلیه شخصی و تجاری بین ایران و ایران اجرا شده است. کشورهای همسایه.

این نشست با حضور رئیس فدراسیون گردشگری ارمنستان، معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان و جمعی از مسئولان حمل و نقل ارمنستان برگزار شد.

پیش از این تردد خودروها از برخی مرزهای زمینی ایران از جمله ارمنستان و ترکیه انجام می شد، اما به گفته مدیرکل مرکز گردشگری و موتورسواری، هزینه و زمان بیشتری صرف شد و این تفاهم نامه امکان تردد زمینی با خودروهای شخصی را فراهم می کند. مطابق با استانداردهای بین المللی اسناد، از جمله “گوشت” Dupassage آن را آسان، سریع و ارزان می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.