افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

سردرگمی معامله گر با صدور قوانین فوری

  • کد خبر : 303387
سردرگمی معامله گر با صدور قوانین فوری

بهمن ایری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت نگین درخشان تجارت گلستان نزدیک به 9 سال است که در صادرات به کشورهای آسیای میانه فعالیت می کند و مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مواد غذایی و لبنیات، پتروشیمی، شوینده ها، گل و زینتی تولید می کند. گیاهان صادراتی ترین محصولات این […]

بهمن ایری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت نگین درخشان تجارت گلستان نزدیک به 9 سال است که در صادرات به کشورهای آسیای میانه فعالیت می کند و مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مواد غذایی و لبنیات، پتروشیمی، شوینده ها، گل و زینتی تولید می کند. گیاهان صادراتی ترین محصولات این شرکت هستند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکمنستان افزود: بازار اصلی محصولات ما در ترکمنستان است و 80 درصد محصولات به این کشور صادر می شود، اما به ازبکستان و قزاقستان نیز کم و بیش صادرات داریم.

مدیرعامل نگین درخشان تجارت گلستان ادامه داد: صادرکنندگان با مشکلات زیادی از جمله قراردادهای ارزی، آثار تحریم های کشورهای اروپایی و نبود سیستم های بانکی مواجه هستند که هزینه نقل و انتقال پول را افزایش داده است.

ایری وضعیت ما را در عرضه کالا خوب دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تولیدکنندگانی داریم که می توانند با توجه به نیاز مشتری محصولات باکیفیت تولید کنند اما یکسری قوانین و مقررات وجود دارد که تجار را به چالش می کشد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکمنستان یادآور شد: به عنوان مثال; در چند روز گذشته محموله سیب زمینی به مقصد کشور مقصد در راه بود که ناگهان تصمیم گرفته شد صادرات این محصول گواهی شود و مجبور شدیم محموله را با زیان در بازار داخلی بفروشیم، اما یک هفته بعد، این قانون حذف شد.

وی ادامه داد: متأسفانه قوانین آنی و بعضاً عدم هماهنگی بین نهادهای دولتی ضرر و زیان زیادی به کارآفرینان وارد می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.