افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به السعد و استقلال در لیگ برتر هشدار داد

  • کد خبر : 379861
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به السعد و استقلال در لیگ برتر هشدار داد

آفتاب نیوز: استقلال و السد فردا در دور دوم مرحله گروهی لیگ برتر آسیا به مصاف هم خواهند رفت. آبی پوشان در شرایطی به مصاف حریف قطری خود می روند که پس از شکست تلخ در دربی پایتخت به این دیدار می آیند و سعی می کنند این شکست را فراموش کنند. سایت رسمی کنفدراسیون […]

آفتاب نیوز:

استقلال و السد فردا در دور دوم مرحله گروهی لیگ برتر آسیا به مصاف هم خواهند رفت. آبی پوشان در شرایطی به مصاف حریف قطری خود می روند که پس از شکست تلخ در دربی پایتخت به این دیدار می آیند و سعی می کنند این شکست را فراموش کنند.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال ایران در گزارشی به تشریح این دیدار پرداخت و نوشت که تیم قطری نباید استقلال را دست کم بگیرد و طرف مقابل را دست کم نگیرد و قبل از جدال با الغرافه در دور اول، آبی ها 6 بازی را به پیروزی رساندند. قطر. تیم ها آنها نرفته بودند.

در گزارش سایت AFC آمده است:

تیم السد قطر می داند حریف ایرانی را در دیدار مقابل استقلال ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دست کم نگیرد. السد قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 در دیدار افتتاحیه خود مقابل العین امارات به تساوی 1-1 دست یافت، در حالی که استقلال ایران با پیروزی قاطع 3-0 مقابل الغرافه قطر ثابت کرد که تیم قدرتمندی است.

السد که شروع سختی فصل را در خانه داشت، پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل الغرافه در لیگ ستارگان قطر، با روحیه بالایی از این دیدار استقبال خواهد کرد. این تیم برای اولین بار از سال 2020 برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی تلاش می کند و می داند که برد مقابل استقلال، تیمی که پیش از این پنج بار با آن روبرو شده، می تواند شانس صعودش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

اگرچه استقلال در دیدار مقابل الغرافه یکی از بهترین نمایش های خود را به نمایش گذاشت اما این تیم در لیگ داخلی ایران با مشکلاتی مواجه است و با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در لیگ برتر ایران راهی دوحه خواهد شد. رکورد بازی به نفع استقلال هم نیست چرا که این تیم از 7 بازی اخیر خود در برابر تیم های قطری (امل مقابل الغرافه) تنها یک برد کسب کرده و تاکنون در دو بازی نخست خود در رقابت های قاره ای موفق به پیروزی نشده است. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.