افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

زیر لیوانی رزینی مدرن / طرح های ایده آل و زیبا برای پذیرایی منحصر به فرد

  • کد خبر : 377557
زیر لیوانی رزینی مدرن / طرح های ایده آل و زیبا برای پذیرایی منحصر به فرد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- بشقاب ها و ظروف سفره مانند سایر لوازم و اقلام دارای تغییرات و تازگی های جذابی هستند و با ترندها پیش می روند که بر اساس سلیقه و نیاز شما انتخاب و استفاده می شوند. مثلاً در یک خانه مهمانی های زیادی برگزار می شود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- بشقاب ها و ظروف سفره مانند سایر لوازم و اقلام دارای تغییرات و تازگی های جذابی هستند و با ترندها پیش می روند که بر اساس سلیقه و نیاز شما انتخاب و استفاده می شوند. مثلاً در یک خانه مهمانی های زیادی برگزار می شود و به همین دلیل از ظروف و ظروف زیادی استفاده می شود، اما در خانواده ای دیگر مجالس کوچک یا جمع های خانوادگی زیاد است و مجذوب ظروف شیک و خصوصی تری می شوند. به همین دلیل مردم این غذاها را با توجه به آنچه در زندگی دارند تهیه می کنند. البته سلیقه در این امر تاثیر زیادی دارد و چه سنت گرا و چه نوگرا در انتخاب های شما دیده و موثر است. به عنوان مثال یکی از جذاب ترین ظروفی که تبدیل به یک ترند شده است زیر لیوانی های رزینی یا چوبی هستند که می توانند برای مهمانی های کوچک فصلی و یا حتی دکوری ایده آل باشند. برای آشنایی بیشتر با این زیبایی مدرن با ما همراه باشید.

زیر لیوانی رزینی چند منظوره

زیر لیوانی های چوبی و رزینی یکی از آن اکسسوری های زیبا و خاص است که این روزها بین دختران و بانوان ایرانی بسیار محبوب شده است. ترکیب طبیعی چوب با درخشش رزین حسی مدرن اما گرم به هر فضایی می دهد. این زیر لیوانی ها می توانند بسیار فراتر از یک وسیله کاربردی باشند، زیرا می توانند نوعی طراحی منزل به حساب بیایند و از طرفی به راحتی می توانند سبک میز غذاخوری یا حتی میز شما را تغییر دهند. وقتی روی این زیر لیوانی ها یک فنجان چای یا قهوه می گذارید، واقعاً احساس می کنید که از یک اثر هنری کوچک لذت می برید.

زیر لیوانی رزینی

ترکیب رنگ های رزین شفاف با الگوهای جذاب

خانم های ایرانی به خصوص جوان ترها که همیشه به دنبال جزئیات خاص و متفاوت در دکوراسیون منزل هستند، معمولاً زیر لیوانی های چوبی و رزینی را دوست دارند. این زیر لیوانی ها نه تنها برای محافظت از میز و جلوگیری از لک شدن سطوح عمل می کنند، بلکه به دلیل طرح های متنوع جلوه ای تزیینی نیز دارند. بیشتر ترکیب رنگ رزین شفاف با نقوش چوب طبیعی حس طبیعت و اصالت را به خانه می آورد، همان چیزی که بسیاری از دختران ایرانی به دنبال آن هستند.

زیر لیوانی رزینی

ترن هوایی که دختران ایرانی عاشق آن هستند

یکی از جذابیت های این زیر لیوانی های چوبی و رزینی این است که هر کدام از آنها طرح و شکل خاصی دارند. از آنجایی که چوب و رزین با دست ترکیب می شوند، هیچ دو زیر لیوانی دقیقاً یکسان نیستند. این تخصص باعث شده هرکسی که از این زیر لیوانی ها استفاده می کند احساس کند که یک اثر هنری و طبیعت را در دست دارد. دخترای ایرانی که به خاص بودن و خاص بودن رگ های خونشون اهمیت میدن خیلی این زیر لیوانی ها رو دوست دارن.

زیر لیوانی رزینی

مواد مورد استفاده در زیر لیوانی رزینی.

اما برویم سراغ جنس این صفحات، جنس زیر لیوانی های چوبی و رزینی نیز بسیار مهم است. چوبی که در این زیر لیوانی ها استفاده می شود معمولا از چوب های مرغوب مانند گردو یا بلوط است که بادوام بوده و به راحتی خراشیده نمی شود. رزین با درخشندگی و شفافیت خود جلوه خاصی به این چوب ها می دهد و آنها را از حالت عادی جدا می کند. دختر خانم های ایرانی که به دنبال ترکیبی از زیبایی و کیفیت هستند این زیر لیوانی ها را برای استفاده روزانه و یا حتی زمانی که مهمان دارند دوست دارند و استفاده می کنند.

زیر لیوانی رزینی

زیر لیوانی های رزینی را با هر چیزی که فکرش را می کنید قرار دهید

اما مهم ترین نکته این است که این زیر لیوانی ها را می توان به راحتی با همه چیز ترکیب کرد. زیر لیوانی های چوبی و رزینی چه در فضایی مدرن و مینیمالیست و چه در فضای سنتی و گرم قرار بگیرند، همیشه می توانند جای خود را پیدا کنند. می توانید آنها را روی میز ناهارخوری، میز کنار تخت و یا حتی روی میز قرار دهید و همیشه از دیدن و استفاده از آنها لذت ببرید. دختر خانم های ایرانی که دوست دارند هر وسیله ای در خانه شان کاربردی و زیبا باشد، به همین دلیل این زیر لیوانی ها بهترین انتخاب برای آنهاست.

زیر لیوانی رزینی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.