افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

زاکانی: وعده مسکن آتش نشانان محقق شد

  • کد خبر : 377258
زاکانی: وعده مسکن آتش نشانان محقق شد

به گزارش رکنا، در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان حضور یافتند. علیرضا زاکانی محمدحسن نامی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران و خانواده بزرگ سازمان آتش نشانی کلانشهر تهران در مجتمع 12 هزار نفری آزادی بازداشت شد. زاکانی در ابتدای این آیین با تجلیل از مقام آتش نشان گفت: ایثار آتش نشانان در […]

به گزارش رکنا، در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان حضور یافتند. علیرضا زاکانی محمدحسن نامی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران و خانواده بزرگ سازمان آتش نشانی کلانشهر تهران در مجتمع 12 هزار نفری آزادی بازداشت شد.

زاکانی در ابتدای این آیین با تجلیل از مقام آتش نشان گفت: ایثار آتش نشانان در بسیاری از موارد از بروز حوادث در کشور جلوگیری می کند و قاعدتاً در این مواقع هیچ کس قدردانی نمی کند اما به محض وقوع حادثه در کشور حواس همه به آتش نشانان و مشکلاتی است که آنها جذب می کنند، ما نیز در این راه وظایفی داریم که مشکلات آتش نشانان را حل کنیم.

وی افزود: در این سال ها آتش نشانان با آمادگی جسمی و روحی خود صحنه های عظیم ایثارگری را رقم زدند و در این راه به 61 شهید ملت ایران خدمت کردند و یاد و خاطره زحمات آنان را گرامی می داریم.

زاکانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: قدردانی ما از آتش نشانان هرگز نمی تواند جبران زحمات آنها باشد، با این حال تلاش می کنیم تا مشکلات کارگری و معیشتی 5 هزار و 300 آتش نشان فعال تهران را برطرف کنیم.

شهردار تهران با اشاره به برنامه شهرداری تهران برای تامین مسکن آتش نشانان گفت: سال گذشته با حضور شهید رئیسی قول ساخت مسکن برای آتش نشانان امروز حمدالله در نتیجه رفاقت و صمیمیت آتش نشانان را دادیم. شهید رئیسی شاهد تحقق این وعده بود.»

زاکانی در پایان از عملکرد قدرت الله محمدی رئیس سازمان تقدیر کرد. آتش نشانی تهران گفت: تجهیز آتش نشانی شهر تهران به امکانات مدرن یکی از اقدامات مثبتی است که در دوره مدیریت آقای محمدی تکمیل شد. امکاناتی که ارائه خدمات به مردم را موثرتر می کند و امیدوارم در نتیجه استفاده از آنها دیگر شاهد اتلاف اموال و آسیب به جان شهروندان در تهران نباشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.