افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

رقیب پرسپولیس به دنبال تغییر مربی است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 379700
رقیب پرسپولیس به دنبال تغییر مربی است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پاختاکور رقیب تیم پرسپولیس در لیگ برتر آسیا قصد دارد سرمربی خود را تغییر دهد. تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 روز دوشنبه 18 مهرماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در […]

تیم فوتبال پاختاکور رقیب تیم پرسپولیس در لیگ برتر آسیا قصد دارد سرمربی خود را تغییر دهد.

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 روز دوشنبه 18 مهرماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در اولین دیدار خود در آسیا شکست خوردند، پاختاکور در خانه با یک گل مغلوب الوصل شد و پرسپولیس در جده عربستان با یک گل مغلوب الاهلی شد.

گفته می شود کاروان پاختاکور به شرط عدم حضور ماکسیم شاتسکیخ سرمربی این تیم در این سفر راهی تهران شد. در همین راستا کمال الدین تاجیف دستیار وی اعلام کرد که او بیمار است و به همین دلیل همراه تیم نیامده است اما برخی رسانه های ازبکستانی مدعی هستند باشگاه به دنبال پایان همکاری با او است و موضوع بیماری صحت ندارد.

در همین راستا سایت «استادیون» ازبکستان از تغییر احتمالی کادر فنی تیم پاختاکور خبر داد. در مطلبی که در این وبسایت در شبکه های اجتماعی منتشر شده، “تیمور کاپادزه” می تواند به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاختاکور معرفی شود. خود مربی نیز به این شایعات واکنش نشان داده است.

تیمور کاپادزه در این خصوص گفت: باشگاه پاختاکور با من تماس گرفت و برنامه ها و اهدافم را جویا شد. من در ماه اکتبر برای گذراندن دوره جراحی به باشگاه می روم. ما در این مورد توافق کرده ایم. اما در حال حاضر ماکسیم شاتسکیخ به عنوان سرمربی این تیم به کار خود ادامه می دهد و هنوز استعفا نداده است. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه دریافت نکرده ام. فقط از من در مورد برنامه های آینده ام سوال شد و زمان مشخص خواهد کرد.

علاوه بر این، از کاپادزه پرسیده شد که اگر چنین پیشنهادی به او ارائه شود، چگونه پاسخ خواهد داد. وی در پاسخ گفت: بیشتر دوران فوتبالم را در پاختاکور گذرانده ام. این باشگاه تیمی است که ازبکستان بیشتر به آن افتخار می کند و من علاقه خاصی به آن دارم. البته تمام تیم هایی که در آنها بازی کرده ام برایم ارزشمند هستند اما مدیریت پاختاکور چالش خوبی برای من خواهد بود. اگر برنامه ها و اهداف باشگاه روشن و مثبت باشد، دلیلی برای رد این پیشنهاد نمی بینم. من در حال حاضر از چند باشگاه دیگر پیشنهاد دارم، اما به دلایل شخصی آنها را متوقف کرده ام.

لازم به ذکر است تیمور کاپادزه به عنوان سرمربی تیم فوتبال المپیک و تیم المپیک ازبکستان فعالیت می کرد. تیم ملی المپیک ازبکستان با هدایت او توانست برای اولین بار در تاریخ جواز حضور در این رقابت ها را کسب کند اما در مرحله گروهی تنها یک امتیاز به دست آورد و آخر شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)