افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

رفیعی: دوست داشتم در آزادی بازی کنم/دلم برای زمین های چمن کشورهای دیگر تنگ شده – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 379974
رفیعی: دوست داشتم در آزادی بازی کنم/دلم برای زمین های چمن کشورهای دیگر تنگ شده – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با پاختاکور اظهار نظر کرد. سروش رفیعی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و پاختاکور اظهار داشت: تغییرات همیشه زمان بر است. ما نیز کار خود را با تغییرات و چالش های فراوان آغاز کردیم. حواشی زیادی پیرامون تیم و جابجایی بازیکنان وجود داشت اما […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با پاختاکور اظهار نظر کرد.

سروش رفیعی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و پاختاکور اظهار داشت: تغییرات همیشه زمان بر است. ما نیز کار خود را با تغییرات و چالش های فراوان آغاز کردیم. حواشی زیادی پیرامون تیم و جابجایی بازیکنان وجود داشت اما فکر می کنم از عملکرد تیم مشخص است که کادر فنی و بازیکنان اکنون تیم خوبی شده اند و درک متقابلی از شرایط و خواسته ها داریم. از کادر فنی فکر می کنم هواداران هم از عملکرد تیم تا اینجای کار راضی بودند. به نظر من تیم ما می تواند خیلی بهتر از این باشد و در آینده شاهد تیم بهتری خواهیم بود. فردا اولین بازی ما در خانه و در بالاترین سطح آسیا است. خیلی دوست دارم این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود و حضور حداکثری داشته باشد اما شرایط مهیا نیست و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر کمک کنند تا شرایط فراهم شود. فردا هواداران می توانند به ما انرژی بیشتری بدهند.

بازیکن پرسپولیس درباره تمجید علی دایی از عملکرد پرسپولیس گفت: علی آقا مهربان است. دوستان دیگر هم صحبت کردند و صمیمی هستند. از دایی که می دانم الکی معمولا از تیمی تعریف نمی کند. این تیم اوست و او آن را دوست دارد.

رفیعی در خصوص اینکه پرسپولیس در خارج از کشور به دلیل کیفیت بالای چمن عملکرد بهتری دارد، گفت: فکر می کنم کیفیت چمن و توپ روی عملکرد هر بازیکن تاثیرگذار است. مهم نیست بازیکن در چه پست و کشوری بازی می کند. به هر حال در این سال ها هر بار که در خارج از کشور بازی می کردیم، آرزو می کردیم که ای کاش چمن همه شهرهای ما مثل چمن خارج از کشور باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)