افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

رفیعی: اگر در یک ماه 2 بار مقابل استقلال شکست می خوردم و 3 جام می گرفتم، صحبت نمی کردم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 118178
رفیعی: اگر در یک ماه 2 بار مقابل استقلال شکست می خوردم و 3 جام می گرفتم، صحبت نمی کردم – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در یک ماه دو بار به استقلال می باختم و 3 جام به آنها می دادم، در مورد آنها چیزی نمی گفتم. سروش رفیعی پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل صنعت نفت گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سعی کردیم به صنعت نفت فشار بیاوریم […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در یک ماه دو بار به استقلال می باختم و 3 جام به آنها می دادم، در مورد آنها چیزی نمی گفتم.

سروش رفیعی پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل صنعت نفت گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سعی کردیم به صنعت نفت فشار بیاوریم اما با یک اشتباه و یک ضد حمله گل خوردیم، به جوان خوب می گویم. تیم شرکت نفت صنعت خسته نباشید من همیشه عاشق ویسی هستم.

وی ادامه داد: بعد از زدن گل دوم بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و اگر صنعت نفت جلو می آمد و پرس می کرد می توانستیم گل های سوم و چهارم را هم بزنیم اما آنها ایستا بازی کردند. ما هم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و موفق شدیم و فرصتی به صنعت نفت ندادیم. تمام جذابیت فوتبال زمانی است که فکر می کنید بازی تمام شده است. فوتبال به شما می آموزد و شما را آموزش می دهد. اگر تمرکزمان بیشتر بود گل نمی گرفتیم. فقط باید از هوادارانمان که ناراحت به خانه رفتند عذرخواهی کنم. هواداران ما مطمئن باشند بازیکنان و مربیانی دارند که روزهای سخت تری را تجربه کردند اما در پایان فصل دوباره آنها را خوشحال خواهیم کرد.

هافبک پرسپولیس درباره درگیری های اخیر بازیکنان و مربیان پرسپولیس و استقلال گفت: مدتی است که این باشگاه امروز و فردا باشگاه دیگری بیانیه می دهند. فدراسیون فوتبال همچنین یک سری قوانین مملو از اشتباهات را وضع کرده است. سقف و ته قرارداد را تعیین می کند و باشگاه ها را مجبور می کند که دور بزنند، سپس فردی که مرتکب اشتباه شده به زور قراردادش را ثبت می کند و برایشان کارت صادر می کند و بعد بازی ها برگزار می شود. بعد من از شما شکایت می کنم و شما را جریمه می کنم و شما شکایت می کنید و شخص دیگری را جریمه می کنید.

رفیعی اضافه کرد: بعد از آن فدراسیون ما را جریمه می کند، از ما پول می گیرد و امتیاز از ما کم می کند. هوادار ما ناراحت می شود و هیچ اتفاقی در این مورد نمی افتد. اولین مشکل این است که بازیکنان و مربیان در فوتبال کنار هم نیستند و ما جایی نداریم که صدایمان را بلند کنیم و بگوییم: آقای فدراسیون عزیز یک چیزهایی را برای ما درست کنید. جواب نمی دهند اما موضوع را روشن می کنند. چرا اتحادیه بازیکنان نداریم؟ شاید 3 سال دیگر فوتبال بازی کنم و بروم اما خیلی از جوانان با این وضعیت فوتبال را از دست خواهند داد. ما برای بازیکن بودن از فدراسیون فوتبال که درصدی از ما می گیرد، هیچ سودی دریافت نمی کنیم و بیمه هم نمی گیریم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: به زودی خبری از یکی از باشگاه هایی به دست شما می رسد که این درصد را به من کاهش دادند اما آن را به من پس دادند. ما در هیچ کجای دنیا حق فدراسیون نداریم و بازیکنان دیگر هم می توانند این کار را انجام دهند. برای ما قانونی بیاورید که حق را به فدراسیون بدهیم، کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد؟ ما که به فدراسیون حق می دهیم، فدراسیون برای ما چه می کند؟ چرا وقتی زمین آزادی خراب است برویم شهر و بازی کنیم؟ چرا داوران ما VAR ندارند؟ این پول کجا می رود؟ یه سر حسابی کنیم ببینیم حقوق اکانت بازیکن لیگ برتر چقدر میشه، لیگ 1 و 2، خوش بگذرونیم، اما یک سال بذاریم و زیرساخت ها رو درست کن. الان چه خبر است داور توپ را در آفساید می گیرد بعد می گویند پرسپولیس دولتی است و فحش می دهند و فریب می دهند. هفته آینده برای استقلال، سپاهان و تراکتورسازی می شود و حالا به آنها حمله می کنیم و این وسط کمیته محترم انضباطی می گوید چیزی نگویید.

رفیعی گفت: باید متحد شویم و این موارد را درست کنیم. من به عنوان یک فوتبالیست متاسفم که یحیی گل محمدی و جواد نکونام، دو نام بزرگ فوتبال ما که این همه زحمت کشیدند، چنین حرف هایی می زنند. در پاسخ به استقلالی ها چه بگویم؟ من اگر جای بازیکنان تیم های دیگر بودم حداقل اجازه می دادم یک سال همان نتایج پرسپولیس را بگیرند و 3 جام ببرند و بعد راهی برای صحبت پیدا کنند. اگر در یک ماه 2 بار به استقلال باختم و 3 جام به آنها می دادم، چیزی نمی گفتم، حداقل امسال کاری می کردم که 2 جام کسب کنم و بعد صحبت کنم. من هنوز کری را نخوانده ام، اما اگر چیزی گفته شود، علیه ما خواهد بود. نتیجه این سخنان چیست؟ هواداران هر دو تیم با یکدیگر صحبت می کنند. خلاصه این حرف ها این است که فدراسیون به حرف من گوش می دهد و می گوید شما این جریمه را پرداخت می کنید و اگر مشکل چیز دیگری است دیگر حق حرف زدن ندارید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)