افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
5

رضایی: نکونام یک تیم زن را دور خود جمع کرده است/ یحیی کارش را بلد است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 121851
رضایی: نکونام یک تیم زن را دور خود جمع کرده است/ یحیی کارش را بلد است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی با حرف های خنده دار و فریاد می خواهند دیده شوند در حالی که یحیی گل محمدی کار خود را بلد است و افتخارات زیادی در کارنامه دارد. شیث رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی پرسپولیس و نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی با حرف های خنده دار و فریاد می خواهند دیده شوند در حالی که یحیی گل محمدی کار خود را بلد است و افتخارات زیادی در کارنامه دارد.

شیث رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره تساوی پرسپولیس و نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: تفاضل یک گل هرگز نتیجه قطعی نیست و بدشانسی فوتبالی در این دیدار روی ما تاثیر گذاشت و شکست خوردیم. 2 امتیاز اما لیگ ادامه دارد و مهم این است که در نهایت به کدام تیم جام می دهند.

و افزود: پرسپولیس راه قهرمانی را می داند و تازه شروع لیگ است. پرسپولیس واقعی را مقابل الدحیل دیدید چون سبک بازی پرسپولیس ارتباط مستقیمی با شرایط و امکانات زمین دارد و همانطور که همه دیدند پرسپولیس در یک زمین خوب مقابل کوتینیو و اولونگا تیم هرنان کرسپو را شکست داد. این نقطه قوت پرسپولیس است و همه تیم های آسیایی همچنان به بهترین تیم ایران احترام می گذارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار آینده این تیم مقابل استقلال از تاجیکستان بیان کرد: بازی آسانی در آسیا وجود ندارد. درست است که در بازی رفت استقلال را شکست دادیم اما آنها تیم خوبی هستند که سابقه شگفتی سازی در آسیا را دارند. آنها در خانه انگیزه بیشتری دارند، اما ما ترکیب خوب و باهوشی داریم که در ضروری ترین شرایط بهترین شرایط را برای تیم به وجود می آورد و به امید خدا در این دیدار هم پیروز می شویم.

رضایی در خصوص اینکه خط دفاعی پرسپولیس نسبت به سال قبل آسیب پذیرتر شده است، گفت: این مشکل به سازمان دفاعی برمی گردد، نه تنها 4 مدافع تیم، بلکه حتی وینگرها و مهاجمان هم در دفاع حضور دارند. سازمان. پارسال حسین کنعانی را نداشتیم که یکی از بهترین های آسیاست اما بهترین آمار را ثبت کردیم. امسال کنعان اضافه شده و شرایط بهتر است. هماهنگی فقط برای بهبود وضعیت لازم است. در آخر بگویم یحیی گل محمدی کارش را بلد است.

وی در خصوص جنجال اخیر یحیی گل محمدی و جواد نکونام گفت: وقتی فردی در سطح شما نیست به حرف او توجه نکنید.

پیشکسوت سرخ ها تصریح کرد: فردی که هنوز تعداد حضورش روی نیمکت تیم اول پایتخت دو رقمی نشده است، مربی پرافتخاری را که 10 قهرمانی دارد عجیب می داند.

رضایی خاطرنشان کرد: او تیم دادستانی را دور خود جمع کرده است که همیشه به دنبال جنجال در فوتبال و مسابقات هستند. به تیم هایی که او در آنها حضور داشته است توجه کنید. هر وقت می بیند از مرکز توجه دور است، حرف های خنده داری می زند تا دوباره دیده شود. آنها می خواهند دیده شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)