افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

رسانه ها باید گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 211375
رسانه ها باید گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرنگارر.مهر آیت الله رضا رمضانی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری مهر، گفت: علم شناسی یک هنر رسانه ای مهم و تاثیرگذار است. نماینده مجلس خبرگان رهبری در گیلان با تاکید بر اینکه پدیدارشناسی هسته علم است، گفت: تبیین جهادی مبانی فکری، فقهی و فکری انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف بسیار حائز […]

گزارش کردن خبرنگارر.مهر آیت الله رضا رمضانی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری مهر، گفت: علم شناسی یک هنر رسانه ای مهم و تاثیرگذار است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در گیلان با تاکید بر اینکه پدیدارشناسی هسته علم است، گفت: تبیین جهادی مبانی فکری، فقهی و فکری انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه تهمت های زیادی به انقلاب اسلامی می شود به تبیین نقش رسانه ها در این وادی حساس و خطرناک پرداخت و تصریح کرد: رتبه علمی ایران پس از انقلاب اسلامی در عرصه علم قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست. و فناوری نانو ما پیشرفت های مهمی داشته ایم که باید حساب شود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین پیشرفت علمی ایران برای نسل جوان، افزود: دنیا پیشرفت علمی ایران را می شناسد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با اشاره به پیشرفت و خودکفایی هسته ای ایران در این بخش، گفت: ایران به دنبال منفعت است. گرفتن صلح آمیز از دانش هسته ای است.

آیت الله رمضانی بر رعایت اخلاق در رسانه ها تاکید کرد و افزود: اخلاق باید مبنای کار رسانه ها و خبرنگاران باشد چرا که رعایت اخلاق به رسانه هویت می بخشد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در انتخابات، افزود: تخریب وجود ندارد گری مردم در فضای سیاسی و رسانه ای یک مکتب فقهی و اعتقادی است که باید رعایت شود.

یکی از اعضای شورای خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات قسمتی از منویات مکتب فقاهت مغناطیس های انقلاب است، تصریح کرد: مخالفت و انتقاد از حضور حداکثری در انتخابات خلاف منویات مغناطیس انقلاب است.

رمضانی مشارکت حداکثری در انتخابات را افزایش ضریب امنیتی نظام سیاسی جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: افزایش ضریب امنیتی نظام سیاسی جمهوری اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات مرتبط است. و این جزء یک فقه و یک نظریه است.

وی با اشاره به وظایف مهم رسانه ها در ایجاد شور و نشاط برای انتخابات، افزود: تبیین مبانی فقهی و خطوط فکری ائمه انقلاب وظیفه مهم رسانه در تراز انقلاب اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گیلان تبیین گفتمان انقلاب را وظیفه مهم دیگر رسانه ها دانست و اظهار داشت: رسانه ها مطالبه گر هستند. گری و مشکلات را به روشی عالمانه و دلسوزانه تحلیل کنید. متخصصین عمل کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.