افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

رد یک نوجوان 14 ساله در یک کیس سبک سه ساله باز شد!

  • کد خبر : 338182
رد یک نوجوان 14 ساله در یک کیس سبک سه ساله باز شد!

آینور دختر سه ساله خانواده ای در روستای ده سفید علیگودرز بود که روز پنجشنبه 27 مرداد از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. به گزارش صبحگاهی، 32 امدادگر، 4 تیم جستجوی عملیاتی، یک تیم کوهستانی و یک تیم به مدت 6 روز کل روستای ده سفید را جستجو کردند و ناپدید شدن آینور همچنان […]







آینور دختر سه ساله خانواده ای در روستای ده سفید علیگودرز بود که روز پنجشنبه 27 مرداد از خانه خارج شد و دیگر برنگشت.



به گزارش صبحگاهی، 32 امدادگر، 4 تیم جستجوی عملیاتی، یک تیم کوهستانی و یک تیم به مدت 6 روز کل روستای ده سفید را جستجو کردند و ناپدید شدن آینور همچنان نامشخص بود.

ظهر روز 23 مرداد 1403 بود که جسد آینور در چاه فاضلاب روستای ده صفید پیدا شد و با پیدا شدن جسد، جستجو برای یافتن مظنون یا مظنونان آغاز شد.

زن قاتل که همسایه آینور بود، در هفتم مردادماه در تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شد و خانواده او نیز به قتل این کودک کشانده شدند تا خانواده ای در پرونده آینور متهم شوند.

هفتم مردادماه دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودر صحنه قتل آینور را با حضور متهم بازسازی کردند و تحقیقات پلیسی برای کشف سرنخ هایی از این حادثه همچنان ادامه دارد.

جعفر گودرزی دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آخرین جزئیات قتل آینور اظهار داشت: تحقیقات برای روشن شدن ابعاد این پرونده وارد جزئیات جدیدی شده است.

وی افزود: متهم قتل، عروس و فرزند 14 ساله اش در بازداشت موقت در زندان و کانون اصلاح و تربیت به سر می برند و پرونده کودک مستقیماً به دادسرای امور جنایی لرستان ارسال شده است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با اعلام رسیدگی به پرونده قتل آینور ادامه داد: پرونده شخصیت خانواده متهم با حضور روانشناس، روانپزشک و مددکار اجتماعی تهیه و بررسی می شود.

گودرزی تصریح کرد: برای خانواده متهم قتل آینور وکیل تعیین و پس از تکمیل تحقیقات و روشن شدن انگیزه قتل، دستور نهایی صادر می شود.

منبع: مینی بان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.