افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

رحمتی: با بهترین تیم آسیا بازی کردیم

  • کد خبر : 144463
رحمتی: با بهترین تیم آسیا بازی کردیم

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مقابل بهترین تیم آسیا بازی کردیم. بچه های تیم ما سخت کار کردند و بهترین کار را انجام دادند. تیم الهلال در دیدارهای قبل حتی به تساوی هم […]

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مقابل بهترین تیم آسیا بازی کردیم. بچه های تیم ما سخت کار کردند و بهترین کار را انجام دادند. تیم الهلال در دیدارهای قبل حتی به تساوی هم نرسیده بود و در تمامی دیدارها با تعداد گل های بالا پیروز شد.

وی افزود: در دربی ریاض توانستند النصر را 3 بر صفر شکست دهند، اما امروز سخت کار کردیم و توانستیم لحظاتی را در بازی داشته باشیم و موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. تیمی که مقابل ما قرار گرفت الهلال بود و باید این برد را به آنها تبریک گفت. به بچه های تیمم خسته نباشید می گویم و می خواهم این روند را با تلاش بیشتر ادامه دهند. ما هنوز کاری نکرده ایم و در ابتدای راه هستیم.

وی همچنین درباره اینکه الهلال به نوعی با تیم دومش وارد زمین شده بود، اضافه کرد: نمی توان گفت الهلال تیم اول است یا دوم! اگر کاپیتان تیم ملی عربستان در تیم دوم الهلال بازی می کند خوب است که مقابل آنها بازی کردیم. تفاوت تیم جوان و با انگیزه خود را در تعویض های الهلال دیدیم.

سرمربی این تیم نساجی مازندران افزود: آخرین باری که در این ورزشگاه به میدان رفتم در حضور هواداران تیم الهلال را 2 بر یک شکست دادیم. خوب است که فوتبال عربستان تا این حد پیشرفت کرده و فوتبال آسیا را ارتقا داده است. اما نکته مهم در زمین بازیکنی است که نتیجه مسابقه را تعیین می کند. البته اگر بازیکنان گران قیمتی داشتم می توانستم بازی امروز را ببرم اما به بازیکنان جوان تیمم افتخار می کنم. در پنج تعویض مقابل 2 بازیکن 19 ساله بازی کردیم. این نشان می دهد که تیمی جوان، با انگیزه و جسور مقابل الهلال بازی کرده است.

رحمتی گفت: امیدوارم صدایم به گوش بازیکنانم برسد. من به آنها افتخار می کنم. ما هنوز کاری انجام نداده ایم و تازه شروع کارمان است.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.